Unepesa totaalne muutumine

Ühel üsnagi hämaral ja vihmasel sügishommikul otsustas Kennert, et peaks ikkagi selle paganama magamistoa tapeedi välja vahetama (mitte midagi halba, ta on lihtsalt oma aja ära elanud). Vahelduva eduga on see idee meil mõtteis mõlkunud ja nüüd oli ilmselt aeg see kätte võtta ja ära teha.

Mu meistrimehed.


Enne oli seal kulunud õrnroosa tapeet ja toas oli kogu aeg tohutult valge. Me oleme ise mõlemad üsnagi öö ja pimeda inimesed, seega tahtsime kindlasti, et tapeet oleks tume. Ülejäänud seinad tahtsime lihtsalt üle värvida; erinevad variandid käisid küll läbi, aga otsustasime, et teeme tumehalli. Nüüd sel hetkel tundub kõik nii sünge ja masendav eks (mul oli ka paanika korra), aga detailidega saab alati kõik väga mõnusamaks ja säravamaks muuta.

Tundub, et Seebule meeldib ka uus tuba rohkem - nina ikka toa poole. :D

Seintele on plaanis veel paar riiulit teha - saab pisikesed kaktused ja küünlaid jms huvitavat sinna panna. Ja tulukesed tulevad ka kindlasti kuhugi ;).

Ise oleme megarahul ja üle mitme kuu oli mul megahea magada - ei tüütut vähkremist ega üles ärkamisi - tudusin nagu nott. Ilmselt oli selles ''süüdi '' ka uus ja värske ning ülipehme voodipesu - lihtsalt sulasin sinna sisse. Ja mul ausalt öeldes tuleb seda kirjutades nii suur uni peale, et ma ilmselt kobin magama kohe, kui olen sellega siin lõpetanud. :D

Ja kui kellelgi juhuslikult tekkis huvi, siis:

  • kardinad õmbles emps; 
  • mu maailma lemmikuim Buddha kujuke on pärit Rotermanni ühest disaini poest, mille nimi mul kohe üldse ei meenu, aga kohe kui Coca-Colast Foorumi poolt välja tulla, siis see poeke peaks vasakule jääma (kui see muidugi alles veel on); 
  • draakonipuu + lillepott on k-rautast (tahaks veel aloe verat tuppa soetada); 
  • kristallid La Tene butiigist;
  • padjad ja voodipesu on Saaremaa kaubamajast ning siinkohal tahaksin saata kiitused kaubamaja poole, sest ma reaalselt saan alati sealt kõik vajaliku ja seal on alati (ükskõik mida ka vaja pole) olemas. Igatahes big fan.
  • ja üks megasuuuur tänu mu papsile, kes 1-2-3 uue lambi lakke pani. Näen nüüd kenasti riidekappi ka ja lage kaunistavad sillerdavad valgusvihud. Merciii, papa

Vot, selline ta meil tuli ja meile vääääga meeldib. Seniks järgmise korrani, vb on siis tegemist juba uue koridoriga. ;)

Müstilist sügise jätku ning hoidke ennast ikka soojas, eks! 

Kommentaarid