Merci, Kuressaare Ametikool!

Sooviksin jagada midagi, mis muutis minu elu ja on teinud minust selle inimese, kes ma praegu olen. Algas see 2,5 aastat ning natuke juba kuu peale tagasi...

Ma olin värskelt lõpetanud Tallinnas Grimmikooli, kuid tundsin, et see ei ole ikkagi see ning kodusaarele igatsesin ka tagasi. Uurisin maad, mis võimalused edasi õppimiseks on, ning leidsin enda jaoks kaks eriala - TTÜ Kuressaare Kolledžis turismikorraldus ning Kuressaare Ametikoolis multimeedia kujundaja. Mõlemasse sain ka sisse, kuid süda põksus ametikooli poole ning sinna ma ka 1.septembril sammusin. Ja see oli hetk, mida ma pean oma elu üheks parimaks otsuseks. 

- Miks?
* Kõik inimesed olid nii positiivsed ja toredad ning hoolivad. Neid huvitas, mida ma mõtlen ning kes ma olen. Ja mis peamine - nad võtsid mind sellisena nagu ma olen.



-Vahemärkusena sooviksin lisada seda, et keskkoolis käies ei tundnud ma sellist tunnet peaaegu et mitte kunagi.-


* Ametikool mõjus mulle kui teraapia -  aitas leida iseennast ning paika panna oma väärtused. 



* Me osalesime julgelt ülemaailmsetes ning üleriigilistes võistlustes, kus hea tiimitööga tõime koju ka mõned võidud. Kõige ägedam oli tegelikult tööde valmimise protsess, kus oli naeru, pisaraid, pingeid ja pingelangusi.

Üks osa tiimiprojektist, mille võit viis meid Portosse Portugali.


* Sain osaleda erinevatel disainivõistlustel. Noor Meister 2015 raames saavutasin graafilise disaini erialal 3. koha. 

Noor Meister 2015 3.koht - õnnelik kuid äärmiselt väsinud näoga medalitooja



* Ma sain palju reisida. Tänu koolile käisin vahetusõpilasena Ungaris, rahvusvahelise projekti käigus Itaalias, võistluse võiduga Portugalis ning õpetaja poolt pakutud võimalusega Lõuna-Prantsusmaal. Ning üks reis on veel tulemas.. Need avardasid tugevalt minu silmaringi, suhtlemisoskust ja iseseisvust.

Ungari metroo

Ungari

Ungari
Esitlus Itaalias

Õhtusöök Itaalias

Vaade hotellist Porto linnale

Portugal
Cannes

Roger Hatchuel akadeemia Cannes's

* Sain võimaluse olla praktikal Eesti ühes vingemas disainiagentuuris Identity.

Praktikal disainitud kohvik Maiasmoka talvine rongisild.


* Sain endale sõpru kogu eluks ja veel rohkemgi...  inimesed, kes mõtlevad nagu mina ja kes unistavad nagu mina - üks suur kingitus! Ja õppejõud - ma lihtsalt kallistan kõiki oma õpetajad ja olen tänulik, et mul oli võimalus nii suurepäraste inimestega tutvuda ja nende käpa all olla. Need inimesed olid alati olemas - ja on siiamaani! Nad ei olnud minu vaenlased - nad olid mu sõbrad. Juba igatsen meie sumedaid aiaõhtuid koos linnulaulu ja põnevate jututeemadega...







*Ma õppisin väga palju ja veel enamgi.. ausalt... ei oskagi sõnadesse panna, kui palju minu elu muutus. Kui varem oli mu CV's mõni sõna, siis ühe aastaga sai sellest asjalik paber ja veel koos toreda disainiga!

Südamest õnnelik lõpetaja . Soengu tegi Evelin Mitt ja kleit on Zarast.   


PS! Kui leidub lugejaid või kellelgi on tuttavat, kes on huvitatud kunstist, kuidas ei tea kuhu minna, siis soovitan kindlasti kandideerida K.A disainiosakonda. Ja isegi, kui ei tunne mingi hetk enam, et see antud valik ei ole ikkagi sinule, siis kindlasti küsi õppejõult nõu kuhu edasi liikuda, sest nad on alati valmis aitama ja garanteerin, et nad suunavad sind õigele rajale ☺

 Disainimajakas aka kodu vol 2.


Merci!

Kommentaarid