2.2.14

Hämmastav, kuidas aeg ikka lendab.. juba veebruar. Eks ta ole üks sündmusterohkemaid kuid aastas, sest ootamas on valentinipäev, vastlad, EV sünnipäev ning meie peres ka Eku sünnipäev, nii et on mida tähistada!

Ja muidu pean ära mainima, et löpuks ometi tuli väikeses viivitusega lumi, seega on vähe löbusam aknast välja vaadata ja õues ringi käia - mõistus kah selgem ja värskem nüüd. Vahepeal kui see tohutu külm oli (+ tuul), siis oli selline tunne, et tsau kaasmaalased, mina enne sooja maikuud kodust välja ei tule. 

Aga mida toredat on vahepeal minu elus toimunud ?

*Kõige erksam tegevus oli ilmselt rootsi kruiis, kus sai end korraks argielust välja lülitada ja hinge vabaks lasta. (Mitte, et tavaliselt mu hing kuskil kinni oleks, aga ju saate aru, mida mõtlen). Kruiisist nii palju, et Stockholmis suutsin ma ühes poes oma kallid reisikaaslased silmist ära kaotada, seega ma pidin poolteist tundi üksi ringi trippima. Algul oli hirmus küll, aga suutsin siiski rahu säilitada ning plaani välja möelda, kuidas tagasi laeva minna ( ning jah, mul ei olnud telefoni kaasas  ). Aga õnneks saatus tegi elu kergemaks ning mu silm nägi justkui õnnistusena sõbrakesi eemal liikumas. 

*Kooli ja eriala valikus ei kahtle ma siiani ja enam rohkem rahul vist olla ei saa. Olen tõesti leidnud endale hingelähedase ameti ja olen tänulik kõikidele inimestele, kes mind seal ümbritsevad ja aitavad ning õpetavad.

*Filmifanaatik nagu ma olen (üritades ära vaadata päevas üks film) siis mõtlesin, et soovitaks teilegi midagi:
- Now You See Me. Ma küll vaatasin eelmine aasta seda kinos, aga just hiljuti mõtlesin, et vaatan uuesti. Polnud küll sama põnev kui esimene kord enam, aga puhtalt Dave Franco pärast võis seda küll teha :D. Märksõnaks mustkunst.
- About Time. Äärmiselt südamlik film, suutis isegi mu silmad märjaks teha. Märksõnaks ajas rändamine.
- Last Vegas. Humoorikas film vahelduseks. Paneb selle üle mõtlema, et elus peab rohkem julgem ning enesekindlam olema.. Märksõnaks viimased võimalused.
- How I Live Now. Seda filmi vaatasin puhtalt Saoirse Ronani pärast, kes on suurepärane noor näitleja. Film paneb mõtlema selle üle, et mis tõesti teha, kui peaks sõda puhkema. Märksõnadeks Inglismaa, valu, armastus.

Nüüd ports pilte koolist, mida Anzelika on teinud:












Ja kruiisi pilte:









See pilt on ehtne näide, kui pööraselt löbus meil oli :D

Kommentaarid

  1. Nii armsad pildikesed!
    Mulle täiega meeldivad Su juuksed:)

    Kelly
    thekelluuu.blogspot.com

    VastaKustuta

Postita kommentaar