ISLAND 3. ja 4. päev

Ning viimane post, sellest imelisest paigast. 3. ndal päeval oli meil plaanis vaalavaatlusele minna. Kohale jõudes avastasime, et jõudsime liiga vara ning otsustasime hommikusööki sööma minna..






Söögikohaks oli Volcano. Seal müüdi igasugust vulkaanide nodi ja nagu ülalolevalt pildilt näha, olid ka toidud vulkaanidega seotud. Me võtsime Ekuga ''Breakfast Plate'', kus pannkoogid olid tehtud Eyjafjallajökulli odrast :P

Lihtne ja hää.

Nüüd oleme juba laevas. Need on vinged ja soojad kombekad, mis sai väljaminnes selga panna. Tahaks endalegi sellist ! :D

 

Mis viga, Eq :/ ?















Vaatlusest nii palju, et nägime küll kalu, aga kuna tugev tuul, laevasõit ning suur tiirutamine ajas pea ringi käima, siis ma läksin sisse istuma ja piilusin aknast.



Need olid vist vaala uimed.


Penis Museum !! :D Seda kohta ei jõudnudki külastada.

Päeva löpus läksime hiinakasse sööma..




Kõik oli niii heaa :P:P . Ma - as usual- võtsin magus-hapu kana.




Nüüd on juba viimane päev. Enne äraminekut tegime veel linnale tiiru, ostsime viimased suveniirid ja käisime söömas.

Mu kanapizza. Üks parimaid pizzapöhjasid, mida ma olen kunagi söönud.



Ja lõpuks paik, mida ma kõige rohkem ootasin ! Ja ma ei pettunud karvavõrdki.

Pikk sissekäigutee

Entrance.


Ma olin sõnatu kui ma esimest korda nägin seda kuuulsat helesinist vett. Niiivõrd ilus oli.



Tegelikult oli väljas niii külm , ma ei tea kuidas ma suutsin nii rahulikku nägu teha.





Kapp.


Seal oligi kõik nii nagu ma olin eelnevalt piltidelt näinud. Muideks põhjas olid valged kivid ja must liiv. Vesi oli väga-väga soe, 38-42 kraadi. Sinna oleks tahtnud jäädagi..





Tänud empsile, kes ohverdas pmst oma varbad seal külma käest pildistades. :D 



Viimane pilt reisist. Tsau Blue Lagoon, tsau, Island !!

Ja aitäh elule, kes võimaldas sellise võimaluse. 


Kommentaarid