Hello AUTUMN // Fill Your heart with peace

     Olen suutnud oma pisikese pesa jälle unarusse jätta, aga egas polnud midagi eriti ägedat kirjutada ka. Kuid siin ma jälle olen. Sügis on käes, mulle tuleb siis elu sisse, ja teen kohe igasuguseid asju. Ma justkui ärkan suveunest, et jälle elama hakata :D.
    Aga mida uut siis aeg on toonud: esiteks ma alustasin õppimist multimeedia kujundaja erialal oma kallis kodulinnas. Kõik õiged otsused käivad südame järgi, niiet sellest ka naasmine Kuressaarde. Olen selline inimene, kes vajab palju palju rahu ja vaikust, kuid mulle tundub, et kuskil Tallinnas või kus iganes, seda kahjuks ei ole.
     Muidugi ei saa ma mainimata jätta oma tukka, mis tegelikult on nüüd juba päris pikaks kasvanud :)). Olen põhimõtteliselt elu aeg tahtnud endale sirget tukka saada, aga oma lokkide ja muu jama pärast olen alati arvanud, et see kindlasti ei püsi ja vajab hullu hoolitsemist. Aga vot vot, pole midagi nii hullu. Hommikul vaja veidi sirgendada, aga vahel kui ma näiteks pärast õhtust pesu sirgendan, siis ei peagi hommikul triikima. Ning kui tukk on ees, siis on vähemalt tunne, et mingi soeng on alati peas, muidu olin alati nagu tuulest viidud.
     Iga-aastase postitusena pean ma muidugi ka sügist kiitma. Ei suuda lõpetada selle imeilusa aastaaja kirjeldamist. Selline kergelt sumbune õhk, värvilised pargid, müstilised ja salapärased tänavanurgad, õrnalt valgustavad tänavalaternad (jeh, isegi nende valgus muutub kuidagi..saladuslikuks, justkui nad tahaksid varjata midagi), külmavärinat tekitavad tuuleiilid, vihmasabin ja selle krõbin, kui ta lehtedele sajab, kerge uduvine, mis paitab ööhämarust... Sügis lihtsalt suudab tekitada mõnusaid judinaid kehasse, sest ma justkui nagu kardaks seda, samas naudin seda kartust...
     Augusti lõpus käisin VARKKI sügiskollektsiooni pildistamisel, mille ma võitsin tänu fb hääletusele. Aitäh kõigile! Peale selle kutsuti  mind tegema grimmi ühele öö workshopile, mis oli päris huvitav kogemus. Hiljem paluti mind ka modelliks sinna, ning no kuidas ma saaksin siis ei öelda :D.





Pildid tegi Penelope Russak
Riided VARKKI
Make-Up by Grete Lill



Kaks eelmist pilti Egon Ligi tehtud






Need olid siis workshopist osavõtnute tehtud pildid


Tööhoos :))

     Üks veidi kurb asi ka, nimelt mu peavalud on tagasi tulnud, ning pean ilmselt kontrolli  minema. Alles 2 aastat möödas ja juba tikuvad jälle segama minu elu. Võib-olla see on mingisugusest sisemisest stressist, ning ma loodan, et äkki läheb üle, aga kui mitte, siis Tallinna minek. Loodame parimat, aga nüüd midagi meeleolu loomiseks :::






LEMMIK


Ning armsad lugejad, hoidkem endeid ja üksteist, olge vinged !

Kommentaarid

Postita kommentaar