20.09.2013

Lõpuks ometi leidsid sügisilmad septembrikuu üles ning õu hakkab värviliseks muutuma. Täna oli kohe eriti tunda seda, sest päike suutis nii ilusalt kumada läbi lehtede, et tuba oli õdusalt kaetud kuldse valgusega. Nii väga oleks tahtnud pildistama minna, aga no, kaamerat pole enam. Ju ma hakkan ilmselt telefoniga rohkem klõpsama. Eelnevad vihmased päevad on ka mõnusad olnud, kuigi ma olen mitu korda päris ligedaks saanud, aga no see on seda väärt. Vihmasabin vastu katuseaknaklaasi on ka meelirahustav, aga millegipärast kui ma magama sätin, siis olen unetu terve öö. Ma ei teagi miks see nii on, sest enamus inimesi jäävad vihmasaju ajal just kergemini magama, mul see-eest silmad lahti siis.  Aga jah, sügis on lummav. Kokkuvõtvalt veidi koolist ka - hetkel tegelen  CorelDraw, Indesign'ga, vaikselt-vaikselt õpime programmeerimist, siis tegeleme veel palju joonistamisega ning kompositsioonide tegemisega. Mulle meeldib!

Eelmine nädalavahetus käisin Tallinnas, päeval käisime Teletornis(seekord polnudki nii õudne, aga ma siiski eelistan kahejalaga maapeal olla), siis sõime Pirita St. Patrickus, kus oli suht ''pea laiali'' teenindus, aga vähemalt toit oli hää. Õhtul sättisime end välja, käisime nendes põhilistest noortekohtades, Labor jms. Tegelikult oleks tahtnud minna ikka suurde klubisse, aga mu meelest on seal lihtsalt peadpööritama panevad hinnad. Olen ilmselt lihtsalt harjunud siinsete klubidega, kus enamasti ei pea üldse midagi maksma :D. Aga iseenesest oli tore ja naerutäis öö. Järgmisel päeval käisime Buduaari turul, mis minu jaoks oli suht meh emotsiooniga, pole vist minu masti asi. Siis liikusime kesklinna ja läksime Vapianosse, tellisin ühe püreesupi, aga see polnud eriti hea. Tegelikult ma olen vist enne ka kirjutanud, et ma pole kunagi sealt midagi head saanud, aga ikka ja jälle ma satun sinna. Pärast seda läksime kinno, vaatasime filmi '' We are the Millers'', ooo kui naljakas film see on, terve saal oli  kõveras kogu aeg, ja palun palun palun vaadakse seda kui võimalus on :D !







Nii kaunis outfit mu meelest, vinged saapad, kampsun, sall..

Ja siin on niiii ilusa lõikega kleit - ma New Yorkeris kusjuures leidsin taolise, aga õlgadest oli veider :( 

See pole küll minu pilt, aga sellised ketsid on mul küll. Mul alati olnud ostulistis, et pean hankima endale converse ketsid. Need papud sobivad pmst iga asjaga, olgu sul siis kasvõi kleit seljas. Näeb stiilne välja ning endal ka mugav igalpool ringi käia. Kui Soomes Weekend Festivalil käisin, siis sain lõpuks ostetud, värviks valisin just burgundia. Mul üldse viimasel ajal hästi palju burgundia tooni asju kappi sattunud, see on klassikaliselt ilus värv; pean veel huulepulga ka sellise otsima.. :D






Kommentaarid

Postita kommentaar