Une-Mati

Hellouu !

Mu blogi on kergelt pildi taskusse viskand, aga siiski siiski, ma leian selle oma favoriitside alt taas üles. Viimastel päevadel on mu mõttemaailmas rännanud päike ja soojus, sest mul viskab üle, et ma nii palju asju pean õue minekuks selga panema. Muidu pole talve vastu mitte midagi, ja tahaks ükskord suusatamas ka ära käia, enne kui kevad peale tuleb. Koolis läheb jätkuvalt positiivselt, vahepeal oli ka üks shuut, aga ma pole veel kõiki pilte kätte saanud, niiet pole siin sheerida midagi :D. Tallinna ühistransport ajab ikka veel närvi..täiesti uskumatu kui metslased inimesed olla saavad. Tapavad kaaskodanikud istekoha pärast ära ka veel :D.

Ma ei tea, kas ma olen enne maininud siin oma uneprobleeme, aga jah, mul on siin Viimsis olnud alates siia kolimisest totaalsed unehäired. Põhimõtteliselt tegelikult ei saanudki magada, sest ma ärkasin kogu aeg üles; kui kella vaatasin, siis see oli liikunud ainult tund aega edasi.. Kõik oli nii segane ja hommik oli veel segasem, ja tohutu väsimus oli ka terve päev. Nüüd mul tuli meelde ja googeldasin netist igaks juhuks üle, et kui pea on põhja poole, siis peaks olema hea uni. Pöörasin siis oma voodi täiesti teist pidi ning uskumatu kui see ka pole, magan nagu täielik nott. Ja hommikul on ka palju parem olla.. Õige magamine on ikka tervisele ja hingele  väga tähtis. Peab mainima, et saare kodus oli sama probleem, mul oli kolmveerand elu pea ida poole ja ma nägin luupainajad ja igasuguseid jubedusi. Nüüd paar aastat tagasi keerasin voodi põhja poole ja oopaaa, uni missugune. Niiet, kui kellelgi on veel unega probleeme, siis proovige ka seda lahendust. Ma olen veel lugenud, et ideaalse une jaoks peavad absoluutselt kõik tuled kustus olema ja muusika, telekas jms. ei tohi mängida, täielik vaikus ja pimedus. Mina küll nii magama ei jää, väike öötuluke peab ikka olema ning vaikne uinutav taustamuusika. Nii palju siis sellest..

Ilusat talve jätku kõigile ning hoidke tervist, sest praegused ilmad on kavalad. Muideks eile tegin endale šokeeriva avastuse, et mu lemmikud Billy Talent, FOB ja Paramore annavad see aasta plaadid välja :O:o Loodan, et sain ikka õigesti aru, seega tõotab tulla hea muusika aasta ( 2012 oli küll päris lahja selle poole pealt).

PS! Mäletate ikka seda sinist Une-Matit, kellel oli oranž müts ?
Smokey eye by Triin.




Kommentaarid