Mulle meeldib see

Hurray, sain taaskord uue kujundusega hakkama ning alati järgneb sellele muidugi ka postitus. Ma tõsiselt üritan siia rohkem kirjutama hakata ning mõtlesin, et hakkan tegema makeup postitusi. Vaatab, kuidas asi välja kujuneb.. Aga ütlen kohe ette ära, et ma ei hakka nagu mingeid erilisi step by step õpetusi panema, vaid lihtsalt pilte ja paar märksõna. Tahan ikkagi säilitada selle, et mu blogi on pigem arutlev ja lihtsalt elu üle mõtisklev.

Pean ikka ära mainima, et veetsin saares ülitoreda nädalavahetuse. Nimelt siis sain lõpuks suusad alla. Käisime Karujärvel ning kokku rühkisime Pauliga 10 km, seegi algus :D. Rajad olid ülimegasuper head ning ilm oli sama vapustav. Pool suusatamise ajast läks mul ilmselt looduse vaatlemise peale - paksud lumekuued puuokstel, loomade pisikesed jäljed lumel, õrnalt-õrnalt langevad lumehelbed ja üüratu vaikus, kus on kuulda vaid okste praksumist ning antud juhul ka suuskade vihinat :D. Just breathtaking.. Pärast sõitu grillisime lõkkel viinereid ja ajasime vastakukleid näost sisse. Hiljem läksime  maale, kus vanaema oli luksusliku lõuna-õhtusöögi valmistanud, mm. Vanaisa pool sai ka šampust joodud ning elust räägitud ja lõppude lõpuks sai ka Eesti Laulu vaadatud (go, Grete). Siia lisaks veel selle, et PALUN, inimesed, jätke Ö-täht ükskord RAHULE (pühendus netikommenteerijatele).

Tänan kõiki, ja jään ootama järgmist nädalavahetust :)


Kommentaarid