Wish, wish

Ilgelt nõme, mu silm on aeg-ajalt alates augustist tõmmelnud ja ma ei saa lahti sellest. See tuleneb stressist ja kas ma olen tõesti nii kaua stressis olnud või ?!:D Närviline olen küll selle Tallinna elu pärast olnud, seega võib siis siinne kiire elu tõesti olla mu tõmbluse tekitajaks.. Hmm, ja kui ma nüüd mõtlen, siis Saaremaale nädalavahetuseti minnes, ei ole mul olnud ei tõmblust, ei peavalu.. Aga Tlnas esineb mõlemat.. No selge siis, kõiges on süüdi stressitekitaja Tallinn -.-. Kuidas ma küll ära harjun.. :D. Tegelt ma olen siiski mõelnud, et mul kõik teed viivad Saarde tagasi, niiet ma siiski ei imesta, kui järgmine aasta Saaremaal tagasi olen. Yeaah, ma ei hakka jälle oletama, juhtub see, mis juhtuma peab.

Homme on mul esimene praktika ning thumbs up, loodan, et meie tiimil läheb kõik hästi :) Esmaspäevane arvestus läks suht pekki, aga see olevatki iga aasta nii olnud, et esimene läheb metsa. Haige olin ka muidu lampi vahepeal. Ärkasin hommikul sellepeale üles, et kõhus keeras ja kurgus pitsutas ja ilgelt paha oli olla. Terve päev ei suutnud liikuda ega midagi, sest iga liigutuse korral tahtis sisemus välja tulla :D. Aga vot ei teagi millest see nüüd tuli, kas kuskil bussist või trammist saadud ropsiviirusest või oli hoopis mingi toidumürgitus :O. Mystery it is.

Teate ikka, et pmst kuu aja pärast on jõulud. Uskumatu! Ootan juba, et kõigepealt tuleks muidugi sõjaväelane koju ning siis saaks maale minna ja sauna minna ja palju jõulusööki süüa ja jõulufilme ja saateid vaadata ja jõululaule kuulata ja jõulujooki juua.  Muidugi võiks olla paks, kohev lumi maas ja väikse kelgusõidu teha ning vaikses lumesajus, kus on kuulda ainult lumehelvese langemist, jalutada ja lihtsalt rõõmus olla :) Küünla-ja kaminavalgel istuda ja pleedi sees soojas olla ja kuulata pererahva juttu.. Vaadata metsast toodud kuuse ilu ja sära ning avada kingid.. Ma tean, et eelmine aasta kirjutasin umbes sama teksti jõuluootusest, aga see on seda väärt.. ja veel kuidas.. Mmmm, detsember, tule kiiremini..

Muideks, siin ka paar minu näputööd:




Kusjuures enne kooli ma ei oskanud absoluutselt patse punuda, ei kalasaba, ei viljapead.. Nüüd juba tuleb kenasti :D.
  
***




**







Kommentaarid

  1. haha silm tõmbleb- welcome to my world:D tegelt see on jube häiriv ja tuleb stressist küll:/ mul aegajalt.

    aga muidu väga head tööd;)

    VastaKustuta
  2. tänks tule ka siia, saan ka sinu peal tööd rakendada :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar