Ööjutt

Jälle ma olen mingi öölane, sest und ju mul ei ole.. Ei tea, kuhu auku see kinni jäänud on :D Viimasel ajal käpad tegemist täis ja pole eriti aega arvutis olla, aga no reede öösel, kui pidu just ei ole, võib seda luksust ju lubada. Muide koolis on ikka megaäge, esmaspäeval tuleb esimene arvestustöö, siis on veel praktika ees, täiega ootan juba :D.

Vahepeal käis Paul metsas kondamas, pühapäeval saan temaga lähemalt rääkida, kuidas sealne elu sambla all oli.. Ahjaa, olen Paldiskis tal kaks korda külas käinud. Kena on näha inimest, kes ainsana suudab mu silmadesse üüratu suure päikese tuua. Oeh, ootan juba jõule, et saaks pikemalt koos olla :/...

Triinile soovin veel palju õnne juubeli puhul, varsti mul ka see ümmargune number tulemas, iiks :D.    Eelmine nädal tähistasime suure sööma ja joomaga, aga täna käisin ikka tema päris kuupäeval lille viimas. Nillisime veel Ülemiste ostuööl, kus nägime ka superstaarihakatisi ja pean ikka ütlema, et Elinal ja Janekul on kõige paremad lauluhääled.

Nu mis veel.. aa, kudusin vahepeal ühe mütsi :D Kudumine on mingi varjatud hobi mul, sest kui vardad kätte saan, lähen nii hoogu ja teen asja paari päevaga valmis.. Vb peaks mingi kudumisfirma tegema ja asju müüma hakkama, hehehe.

Siis ma olen vahepeal nii palju televiisorit vaatanud ja oi kui palju häid seriaale ikka on. Eriline leid on uus sari Pan Am. No nii ideaalne ajastu oma stiili, meigi, muusika, õhkkonna jne jne asjadega. Ja kindlasti soovitan vaadata Süvahavvat, midagi teistsugust ja põnevat Eesti filmimaastikul.

Tegelikult oli mul nii palju asju, millest tahtsin kirjutada, aga.. ma ei mäleta, ju siis on lõpuks uni tulnud. Ilmselt vaatan homme värske peaga, mida ma siia öösel kirjutasin, ja raudselt ei meeldi see, kuidas hüppan ühel teemalt teisele, aga noh, ööjutt on ööjutt. Aa, tihedamini tahaks kirjutama ka hakata, aga mul on arvuti nii aeglane, et ma viskan selle ootamise peale närvid püsti.

40ndad. Pean mainima, et siis olid ikka ülivinged igasugused rullisoengud :D

Pulmajumestus




Kommentaarid

Postita kommentaar