Siinpool merd, sealpool merd..

No ma pole jõudnud kohe üldse kirjutada. Elu praegu selline, et kui koolipäevad möödunud, siis üritan kohe Saarde minna ja seal pole mul kah aega arvutis olla :D. Aga ma panin oma N8'sse paar märksöna, et siis mäletaks, mida siia kriblada.

Aga igatahes, kõige tähtsam asi siis muidugi sõjavägi. Meite poisid panid nüüd ajama ja täitsa imelik tunne on. Laupäeval tegime juusteajamise ja viimase möllu ka ning läinud nad ongi. Kellega siis nüüd Saares möllu panna.. :D. Ilmselt ma enam nii tihti ei satu ka sinna enam ja eks see ole veits kulukas ka.   Tahaks tagalapataljonile juba külla minna ja näha seda nö. sõjaelu. Kui nüüd üleüldiselt rääkida sõjaväest, siis minu meelest peab üks õige mees seal ikka ära käima. Kuidagi kohustuslik eluetapp meeste elus. Ja kui ma nii nörk ei oleks, siis ma läheks ise ka sinna, alati tahtnud millegipärast, aga vot keha veab alt. Naljakas.. aga see on minu arvamus :D.

Aga tüütütü, see nädalavahetus on Saaremaa Rally. Iga aasta on mul seal igasugused huvitavad seigad olnud, niiet ei tea mis see aasta toob. Täpsemaks ma siinkohal hetkel ei lasku :D. Esimest korda lähen ka Rally afterpartyle, VIST, kui Kadi tahab. Kuuldavasti sellel peol käib köige rohkem inimesi ja melu on kah räige. Eks näis. Aga minu meelest kõige naljakam on ralli juures see, et rallit ma konkreetselt ei vaatagi üldse, vaid naudin pigem seda öhkkonda :D. Ainukesene pööran tähelepanu  ja hoian pöialt Karl Jalakale (Y).

Nüüd ma keskendun hetkeks Tallinna elule. Eile käsime plixxidega Vapianos ja enne tsillisin Triiniga ringi. Kömpisin ta kooli juurde ja läksime siis Uus-Sadama peatuse poole. Teel nägime totaalses narkoOouimas meest, kes lihtsalt seisis keset teed ja ei saanud mitte emmigi aru, mis ta teeb ja kus ta on. Täiesti jube on sellistest mööda minna. Okei, siis läksime bussi peale ja järsku jooksis see tüüp oma söbraga ka bussi sisse. Istusid siis maha ja nad olid lihtsalt nii uimas, et olid mingites imelikes poosides, rippusid kuidagi imelikult. Kui me maha läksime, siis ma nägin ühe käes SÜSTALT :S. Ma pole enne laivis nönda narkosüstalt näinud, aint mingis krimisaates, ja no judinaid tekitav oli see vaatepilt, ja no seuke tunne, et virutavad mulle selga sellega kohe. Pole nagu harjunud sellise eluga :D.
Ja siis hiljem öhtul olime Kadiga Rummu peatuses ja jälle mingid kahtlased istusid seal. Algul midagi soras vene keeles, aga me ei teinud välja. Siis läksime peatuse taha ootama bussi, aga see tüüp tuli sinna rääkima meiega :S. Küsis nimesid, ma olin Maria ja Kadi Kadri, ja ütlesime et puhkame nsm Viimsis. Tüüp kutsus mind Maardusse kaasa...ew, mingu minema. Ja siis ta pani oma käed jope taskusse ja hakkas sobrama, ja no kui ta käe välja vöttis, mul reaalselt keha tömbles, sest siuke tunne, et vötab teab süstla välja ja torkab neh :D. Aga önneks oli mingi murdnud suits, ja siis ta oli kurb. Buss tuli önneks ja siis ta läks minema, thank god. Vaikselt hakkab päris hirmus siin Tallinna linnas :D. Kures vist ikka naljalt mingit süstalt vöi üldse narkoOouimas inimest ei näe.

Aa, ja kuna me elame Viimsis ja VIru keskuse juurest on sinna poolt tundi sõitu, siis vanamutid täiega pukslevad bussi peale. Nii kohatu nende poolt mu meelest. Tahan rahulikult bussi astuda ja siis üks muti tuleb oma küünarnukiga vehkima. Mul vanainimeste vastu eluaeg nii suur respect olnud, et mai hakka teda tagasi nügima, vöi bussist välja lükkama vöi mai tea mida tegema. Agressiivsed mammid on ka uus asi mu elus, mida enne pole eriti tähele pannud. Ah mai tea, kui üldiselt vaadata Tallinna linnapilti, siis igal pool on suht kurjad ja elust tülpinud näod. Kuna mul sellised vöimsalt liikuvad kulmud, siis ma vöin ise ka kuri tunduda, aga ei, ma ei ole kuri eriti :D. Vahel harva.

Okei, mul said märksönad otsa, hmm.. . Rohkem ei tule ka midagi erilist meelde. Kes väga uudishimulik vöib ju mult küsida commentsis, aga ma usun, et köik uudishimulikud juba teavad mu elu kohta piisavalt palju :D. (ehk siis lähedased inimesed).

Loodan, et kõigil läheb hästi ja kuni järgmise korrani siis :) Ja see blogi kujundus on kiirelt tehtud, ma tahtsin ruttu vaheldust saada :D

Väike Egipti meik

Tegin väikse maheda suitsumeigi.

Mihkell

Meite mehed

Mirrukas paneb jälle uhvut.

Nsm.

Kommentaarid

Postita kommentaar