LÕPETAMINE 2012

Lõpuks ometi on see kammajaa läbi. Uskumatu, aga tõsi :D. Terve päev oli ilus ja lõbus ja tore ning mis peamine - kõik inimesed olid önnelikud! Isegi mina, suur maseinimene, ei ole möelnud ühelegi halvale asjale.

Hommikul ajasin mannaputru näost sisse ja siis tegin endale meigi. Pärast tormasin juuksurisse, kus mul tehti täpselt selline soeng nagu ma ette kujutasin. Siis oli juba aeg selga toppida kleit ja kingad ning pool üks läksime siis juba kooli. Kõik olid nii uhked ja kaunid :D. Aktus oli selline nagu ikka ja pisaraid mul ei tulnud. Sealt ma sain siis gümnaasiumi löputunnistuse, uurimistöö teise järgu diplomi, kiituse muusikas ja midagi aktiivsuse eest ka. Aa ja lennuraamatu sain ka. Kõige-kõigema TOPpides olen ma seksikamate teine, naiselikuma teine ja vallatuma/lapsemeelseima esimene :D. Viimane loetelust oli see, mille ma tahtsingi kinni panna. Pärast aktust saadi traditsiooniliselt palju lilli ja õnnitlusi. Ma tänan kõiki kohaletulijaid ja neid. kes mind meeles pidasid. Lillekimp oli jöhkralt raske, pärast käed värisesid :D. Hiljem läksime John Bulli ja siis õhtul 7st oli juba kuursaalis pidu. Kena, soliidne, uhke lõpp tervele aastale. Kõik oli ideaalsemast ideaalne!:D

Ma räägin siis lähemalt oma lõpuriietusest ka. Inspiratsiooni sain 60ndatest ning selline mõte oli mul juba 11ndas klassis olemas. Üks märksöna oli veel see, et olla võimalikult lihtne. Kleiti otsides ma ei vaatanud absoluutselt värvi, vaid lõiget. Pika otsingu peale leidsin ideaalse kleidi Mohitost ning Miss Sixty kingad ABC'st. Soengu tähtsaim märksöna oli kohevus, kohevus ja kohevus :D. Meigiga tahtsin jääda ka lihtsaks ning piirdusin laineri, ripsmedušši, pösepuna, tumedate kulmude ja ergu huulevärviga.

Lõpulauseks ütleksin et, AITÄH 94. lend !























Kommentaarid