Pasta? No.

Kena puhkus veel poolteist nädalat, siis uurimistöö kaitsmine ning järgmisel päeval juba Itaaliasse. Ma mönes mõttes täitsa ootan seda reisi, sest itaalia arhitektuur, kunst ja üldse kultuur on väga huvitav. Kahjuks minnakse bussiga ning ma eriti ei talu sellised pikke sõite, kuid äkki elab üle. Samas bussireisi üks pluss on see, et saab vaadata erinevate riikide maastikke. Ootan juba Austria landskeippi. Üks jama selle reisi juures on veel see, et ma ei söö itaaliale omast pastatoitu. Täitsa vastu käib mulle. Nii paljud armastavas pastat, aga minu jaoks on see toit, mida ma söön siis, kui on kiire vöi siis pole töesti midagi muud süüa. Ning tavaliselt kui olen pastat söönud, siis ma ei taha paar nädalat sellest kuuldagi. Eelistan ikka kartulit ning liha. Önneks on Itaalias pizza, mida ma meeleldi söön. Kuid kuuldavasti on need raju hinnaga, aga ju elab üle :D. Ma loodan, et seal on hästi palav, kuid pilvine ilm, sest muidu ma pean kogu aeg varjatud olema kui päike paistab -.-. Ah, eks näis. Üks jama on veel see, et Põhja-Itaalias on nüüd kaks maavärinat olnud ning ma vaatasin kaardi pealt, et ka meie oleme just Põhja-Itaalias :S. Ma ei karda midagi, sest kui just sel hetkel, kui me seal oleme tuleb maavärin, siis ju see on siis saatuse poolt määratud. Saatuse usku nagu ma olen :D.




Kommentaarid