Kohad, mida ma tahaksin külastada

Mõtlesin, et teen ühe postituse kohtadest, kuhu ma tahaksin minna. Muidugi selline ettevõtmine võtaks roppu moodi raha, kuid ehk saab kunagi need kohad külastatud. Valitud paigad, ehitised, linnad jne. on minu jaoks väga pönevad ja huvitavad ning nendes kõikides leidub palju müstikat. Äkki leiate te ka endale siit nimekirjast miskit huvitavat ja saate ka oma reisisihtkoha listi panna. Enjoy :

USA
Redwoodi rahvuspark





Yellowstone'i rahvuspark

Grand Canyon

Yosemite rahvuspark

Hawaii vulkaanid ja Hawaii ise



AUSTRAALIA
Kakadu rahvuspark



COLUMBIA
Los Katiose rahvuspark

HONDURAS Riik Kesk-Ameerikas

RUMEENIA
Transylvania ajalooline piirkond

Sighisoara linn

INDIA
Taj Mahal

ITAALIA
Toscana maakond Kesk-Itaalias



JAAPAN
Hōryū-ji tempel

Itsukushima saar

Kii mäestik

Shirakawa go küla

Kyoto linn



CANADA
L'Anse aux Meadows küla



KREEKA
Mystras linn

Athose mägi

PERUU
Machu Pichhu

Arequipa linn

MADAGASCAR
Atsinanana vihmamets



NORWAY
Geirangeri fjord

PANAMA
Darieni rahvuspark


SAKSAMAA
Neuschwansteini loss

SRI LANKA
Polonnaruwa iidne linn


Sigiriya


UUS-MEREMAA
Te Wahipounamu

VIETNAM
Phong Nha-Kẻ Bàngi rahvuspark 


No muidugi on veel Suurbritanna, Tahiti, Iirimaa jne. aga nendest ma olen enne siin rääkinud. :)

Kommentaarid