lovely life

Rõõmustan ka mina selle üle, et viimaks on kool läbi ja ainult veel eksamid teha. Närvi mul pole, ning see tuleb ainult ilmselt siis, kui on inglise suuline vastamine ning siis, kui antakse kehalise eksamil ujumises start :D. Muidu olen rahulik ja teen need kenasti ära. Õppima ma enam eraldi ei hakka, kuna kolme aasta jooksul on kõik vajalikud teadmised omandatud ja mo jaoks ongi eksam selleks, et end seal proovile panna, ja kui olen aastate läbi ilusti tundides tähele pannud, siis usun, et mul lähevad eksamid kenasti.

Vahepeal oli tutinädal, kus ei toimunud midagi meeldejäävat :D. Rõõmus püha, mis näitab, et kool on kohe otsa saamas. Paljud kurdavad ja nutavad kooli taga, aga map tea... ma önnelik, et elu algab ning ükskord sellest koolist lahti saan :D.

Nönda palju siis koolist. NV oli mul kaunis, käisime Pauliga maal närve puhkamas ning lebotamas. Koristasime korteri kenasti ära, niiet ilmselt saab varsti uuesti sinna puhakama minna :D.

Rohkem midagi erilist mul välja tuua ei ole. Emotsioonid on mul tasapisi stabiliseerund, s.t et mu masehood on vähenenud. Leidsin lihtsalt, et pole vaja mingitest täiesti mõttetutest asjadest suurt numbrit teha. Ning selline mööda vaatamine täitsa aitab, soovitan ka teistele maseinimestelegi :D. Aa, ja stressi on ilmselt sellepärast ka vähem, et kooli pole ;). SEDA ka veel, et load on mul siiani tegemata, sest see pole hetkel lihtsalt kõige tähtsam asi, kuid see ei tähenda seda, et ma ei söidaks...

Olgu, lähen pessu ja siis magama, et homseks ikka värske peaga ning puhanud olla. Wish me luck :D!




MINU numpster poiss pildi keskel vestis, kes minuga spaleeris köndis. Aa ja ma pean mainima, et mul pole vist mitte kunagi nii kaua külmavärinaid olnud, kui spaleeris käies. See oli lihtsalt nii meeliülendav, samas suht hägune hetk, ma ei mäleta mitte ühtegi nägu, keda ma tol hetkel vaatasin.. oleks nagu laksu all olnud.






SEE ON mingi feill pilt tutt näos, aga naljakas :D

Kord oli Roomassaares sillerdav päike.


Kuna ma olin tutt, siis panin Masule ka tuti :D

Ja täna oli Veerel üks värviline öhtutaevas. Kahju, et need värvid kaamerale ei jää, mis tegelikult oli.



Kommentaarid