two-faced world

Valus, kui palju kahepalgelisust maailmas on. Üks tuttav ütles kunagi, et paratamatult oleme me kõik kahepalgelised, tahad sa või mitte. Nii tõesti on AGA mõned on kohe errriti öelad, niiet kohe valus hakkab. Samas mis teha, some people never change.



Aga lähen vähe positiivse teema juurde. Kui keegi eile õues käis või julges aknast välja vaadata, siis oli terve linn hirmuäratavat, paksu, kõhedust-tekitavat ja salapärast udu täis. Täiesti müstiline ilm, mis tekitab mulle sajakordsed külmavärinad. See on erutust tekitav ja laseb adrenaliini lakke. Nii massiivne  ja ilmselt ka üks parimaid ilmaolustikke minu jaoks. Tekitab sellise tunde, et me ei ole siin planeedil üksi O.O.



Oma elust vahepeal nii palju, et kool on kuidagi kergeks muutnud nüüd. Vaid poolteist kuud vist käia veel seal pesas. ARK'i sõidueksamit pole ma jätkuvalt suutnud veel ära teha, aga küll selle aeg kunagi kätte jõuab. Lastehoidmine on jätkuvalt mõnus töö ja erilist muud polegi. Päris masendavalt rutiinne elu, aga loodan, et järgmine aasta tuleb crazym. Päris veenudunud tegelikult, et tulebki . Ahsoo, jooonistanud olen ka. Tegevus, mis mind täielikult maha rahustab, eriti veel kui pilt kenasti välja tuleb.
Aga nüüd hakkab nädalavahetus ning mina kavatsen sellest kõik võtta! Vaadake ikka Eurovisiooni ka. Mina olen Oti poolt, aga ei kurda, kui vöidab August Hunt, Traffic, Teele.. PEAASI, et see Lenna ei võidaks, jumal hoia -.-. Lemmikutest lemmikum oli mul Mimicry, aga kahjuks pole rahvas nii erk olnud, et nad edasi oleks pääsenud. Ciao, mi bellas
CHEERS

Kommentaarid