mis siis saaks, kui kaoks internet

Olen üpris arvutita hetkel, aga lähipäevil see olukord paraneb ning siis olen taas blogile ja tumblrile ja oma kallitele saadetele lähedal. Igatsen neid juba.. ja msnita on ka päris raske, nagu elaks kosmoses ega tea asjadest mitte muffigi. Samas sellel on omad head plussid, näiteks saan tegeleda muude asjadega ja pole aheldatud internetti, kus jään söltaseks ja märkamatult raiskan terve oma aja selle peale. Silmad puhkavad arvutiekraanist ning saan ka öppimisele rohkem süveneda. Aga tuleb tödeda, et internetita vist tänapäeval ei saagi hakkama, seega on nadi, kui lihtsalt sellele ligi ei pääse.
Päris jama tegelikult, kui kõrgel kohal internet meie elus on. Seriously, kui netti enam ei oleks, siis inimesed laiutaksid raudselt käsi, et mis nüüd teha, pole üldse elu, käivad nagu peata kanad ringi. Mulle isegi meeldiks, kui see juhtuks, sest siis paraneb suhtlus inimeste vahel ja leitakse elu ka väljaspool seinu :D. Ma usun, et ma pole ainuke, kes nii arvab. Olgu, võib-olla liialdasin veidi, aga siiski... arvuti ja internet on ilmselt paljude parimad sõbrad hetkel :D.

Ahsoo, täna naistepäev. Ma ei hakka midagi soovima, sest morst peaksid aint mehed naisi kallistama ja hellitama sel päeval, veits awkward, kui naised naistepäeva puhul naistel õnne soovivad. A see ainult minu arvamus, no offence. Minu päev on olnud ilus, algas romantilise hommikusöögiga koos parimatega ning hiljem sai empsiga linnas käidud, chameleonis söödud ning paar asja ostetud. Nüüd vist peaks öppimise üle lappama, sest on ju vaja homme kooli minna. Muidugi PEAB ju ühe lameda päeva jätma ning öpilased kooli kutsuma; mul nädalavahetuse tunne hooga sees ja mingi üks lame päev peab selle ära rikkuma, psh. Nõme asi see streik, argh.

Jagan üht ägedat pala teiega raffas. Otsisin nagu hull seda laulu. Iga jumala kord lasti seda laulu autos, kui sõitsin, ja kunagi ei öeldud esitajat. Aga nüüd juhuslikult sain nime teada ja olen nii õnnelik :D :::


Kuna ma empsi arvutis ja siin on Pariisi pilte, siis ma lisan parimad ka siia, kunagi kirjutasin ühe postituse ka sellest, panen lingi ka:







probably parim jäätis, mida ma kunagi söönud olen




Jim Morrisoni haud







Kommentaarid