neon red

pealkirjaks on mingi esimene suvakas asi, mis pähe tuli :D.
Aga muideks see nädal juba jõul, kes ei tea, ja löpuks ka vaheaeg :D Just vaatasin oma ekooli, ja ohoo sealt vaatab kokkuvõtlikult vastu tegelt päris positiivne pilt, enamus neljad ;D. Saab suhteliselt rahuliku südamega puhkust nautida. Naudiks rohkem kui oleks lund, aga mida pole, seda pole...
Eelmine nädal oli suhteliselt läila, kool kool ja kool.. Reedel ja laupäeval oli mõnus ja rahulik olemine mo juures.
Eile käisin ARK'is ning panin uue sõiduaja, nüüd peab täiega harjutama enne kui sinna lähen. 27.dets 12.30 võite pöidlaid hoida siis.
Homme on gümnaasiumi jõulupidu, minu viimane kooli jõulupidu :S ok tegelt pole üldse kahju, et viimane :D. Tantsin mingis päkaplixide tantsus seal, tulge siis mo kaunist feili vaatama ;). Suht igav postitus tegelt, sest ma megaunine ja aju ei tööta eriti :D. Aa mul praegu mingi kurb tuju ka praegu, suckib..
Eile oli empsi sünts ka, palju õnne sulle veelkord 20-aastaseks saamise puhul (x2 tegelt).
Kui mu mõttemaailm kunagi rohkem töötab, siis kirjutan pönevama postituse, mul mõistus nii kinni praegu .. :d.


olge valmis, auto-omanikud





Kommentaarid