Nätaka jõulud

Ongi siis juba jõul möödas. Minul möödusid need üsna rahulikult maal. Enne sinnaminekut küpsetasime kodus kooke. Minu šoksikook sai jälle kiitusi, peaks vist pagariks õppima :D. Ahha, hommikul ootasid mind kaks paljast üllatust ka diivanite peal ning olen veendunud, et kellegi kodus pole jõuluhommikul sellist vaatepilti olnud :D. Kuid igatahes, maal panime kuuse püsti ning ehtisime, vanaema tegi süüüa. Rääk oli ka jõuludeks sinnamaile sattunud, waz nice. Küünla ning teleka valgel jutustasime, jõime veini, sõime, avasime kingitused. Hiljem vaatasime igasuguseid filme. Tegelikult oli üsna löbus vaatamata sellele, et mul oskas päeval jõulumasendus peale tulla. Aga masehood on üks osa minust, lihtsalt ei saa ilma nendeta :D isegi mitte jõululaupäeval. Järgmisel päeval väisasime Pidulat ning Leisit, sai vanainimeste jutte kuulatud, mis oli üsna põnev. Avastasin, et mulle meeldib uurida igat nurka vanades majades, seal leidub päris huvitavaid asju. Kahjuks on mul mingi igavene tõrge selliste kohtade vastu, kuna seal on selline vana lõhn.. ajalugu täis lõhn.. ausalt öeldes isegi kardan... Anyway, kui tagasi tulime, siis söime veel sealiha ja kartulit. Ma nägin välja nagu poolrase, sest kuna ma olen selline köhnake, siis  täis punnu on kohe megahästi näha :D. Hommikul oli maitseev hommikusöök ning minek linna. Käisin autosõitu harjutamas.. kukkusin ikka läbi :D. Mul lihtsalt ei vea.. .
Jõuludel sündis otseses mõttes üks ime ka, meite väike Triinu sai emmeks. Käisime pisikest täna vaatamas ka ja juhheiditrallala kui nunnu ta on. Need pisikesed näpud ja varbad ja nina ja suu.. aww. Jõudu emmele!

Nüüd vaatan oma uut lemmiksarja American Horror Story't. Mai tea, kas ma olen juba sellest siia kirjutand, aga see on nii teistsugune sari, veits sürr ja ajuvaba ning ootamatu, aga mulle vägaväga meeldib see. Soovitan vaadata inimestel, kes tunnevad, et sarnanevad minuga.

Kuna järgmine postitus tuleb ilmselt uuel aastal, siis soovin kõigile mahedat ja särtsakat aastavahetust! Võtkem meie viimasest aastast, mis võtta annab!












Kommentaarid