it cuddles me

Juba jälle pühapäev. Aeg läheb praegu mingi erilise turboga, nagu tõesti.. alles oli minu meelest oktoobri keskpaik, aga nüüd juba kuu aega möödas, kuidas see võimalik on? See on hea ausalt öeldes, sest siis tuleb detsember lähemale.. ja lumi. Kuulan praegu sky.fm'i christmas channel'it, mõnus tuju on kohe. Tegelikult ma olen päris närvis hetkel, sest homme on sõidueksam :S. Oleks ma kindlameelne ja tunneksin, et mul on kõik selge, siis poleks närvi, aga paraku ma olen täiesti ebakindel oma sõidustiilis..kurb, aga pöidlad püsti homseks eks :D. Kusjuures homme on mingi eriti nõme päev, sest nii palju on lihtsalt KOOLI jaoks teha. Mate töö ka, selle peaksin kindlasti kolme saama, aga matega on sama, mis söitmisega - teen alati ülesandeid ebakindlalt ning kunagi ei tea, kas lahenduskäik ning vastus on õiged (enamasti on ikka valed :D). Aga kui pole antud mingit matemaatika skilli, siis mis veel loota. Kusjuures minu meelest on kuskil kirjas, et esmaspäeval ei tohi mingeid raskeid töid teha koolis, on see nii või? Aga ikka tehakse vastupidi -.-. Eww, ma ei taha koolist rääkida. depressing place.
Btw, Katy uus video on nii uskumatult hea, et ma olen mitu korda nutma hakkan selle jooksul. See naine on mulle ikka täiesti südamelähendane, ta on niiii ilus ja ma lihtsalt armastan teda :).

Tänase isadepäeva puhul soovin issile jõudu ja jaksu meie kasvatamisel, sest me vennaga ikka parajad mässajad :D. Olgu, ma lähen teen veel ühe väikese uinaku ja siis lähen õpingulainele, HOW FASCINATING IS THAT!




Kommentaarid