December love

Yo! Detsember jõudis õuele, otsustasin ka blogi veidi jõuluteemalisemaks siis muuta.

Lõpuks on see kaua oodatud kuu käes ja varsti vaheaeg, no palun tule kiiremini, sest mul on tõesti ma ei tea mis pagana kõrgusteni kõrini sellest koolist. Kõik on täiesti ära keeranud, täielik piin on sinna koolimajja astuda, igakord tahaks keerata ümber ning tagasi koju magama minna. Kõik on nii närvilised ja tahaks meile nagu täiega keerata, et oleksid mingid totaalselt jubedad hinded. Ülbed ja tahavad veel palka ka juurde saada, miks nad siis üldse hakkavad õpetajateks. Kes sõimab, kes paneb näkku, cmooon ka meil on muu elu peale koolis käimise. Ma näiteks ei soovita tõesti mitte kellelgi SÜG'i öppima tulla. Täielik vastane olen. Mu pea on täiesti metsa pööratud, mul on kogu aeg kohutav stress ja mase, ma ei ole selles suhtes absoluutselt önnelik inimene. JA MA EI OLE AINUKE! Meid on väga palju, kes kannatavad selle kohutava kooli depressiooni all. Mul on ka uni hästi tihti ja olen alati nii väsind. Täiesti kurnav kool, no töesti pole ime, et lastel nii si** olla on kogu aeg. Õnneks saab see bullshit varsti läbi, höisssaa, mis ma selle puhul siis korraldan :D.

Aga enough. Pidin lihtsalt selle sõimu kuskile välja laskma, sest see on kõik nii üle käte, jalgade ja pea läinud. Selle jaoks ma blogi tegingi, et oma tunded siia kirjutada, teinekord hea lugeda.

Vahepeal muidu oli mul ARK'i sõidueksam, mille ma täiega läbi kukkusin. Sõitsin pööru peal täie pauguga vastu kõnnitee äärekivi, siis oli kohe tagasiminek ka. Tegelikult see on päris naljakas, aga deaaam, nii kahju ikkagi. Varsti lähen uuele katsele ! :D

Tööl olen ka hakkanud käima. Hoian kahte meganunnut last. I'm the nanny. Mängime, loeme, vaatame multikaid.. Ja see on üks kohtadest, kus ma suudan unustada need kooliprobleemid, I'm happy :).

Nüüd vast MATET õppima, jess.. Olge numzud ja ärge olge nii stressis kui ma :D. Mönusat detsembrikuud ka!




JA muud nänni..







Kommentaarid