so sad, so fun

Midagi kiiret vöiks blogisse ka kriblada.

Hetkel on olulisim saavutus olnud autokooli teooriaeksami edukas läbimine. Kes veel ei tea, olin 0 veaga kursuse kõige tublim :). Järele möeldes, olid päris lihtsad küsimused. Täiega õnnepallike olen praegu sellepärast, kahjuks söitma pean veel 7 h, ehk siis sõidueksam jääb kaugustesse veel hetkel..

Kool endiselt sakib.

Unest on viimasel ajal puudus. Koolis tikub silm kinni ja haigutamine on ka päris tihe tegevus.  Jah, selles on süüdi arvuti, sest ma olen täielik sõltlane, JUBE. Hommikused ärkamised on ka täiesti peapeale pööratud, mu äratushelin seguneb viimasel ajal unenägudega ja ma lihtsalt ei kuule seda, mida iganes mo aju ka ei teeks eks.

Näh, täielik mälulünk on nüüd, ma ei teagi mida kirjutada :D. Kool on mõttetu igapäevane teema, sellega ei tahaks tegelt oma blogi risustada, aga ah mai tea.. see on ju igal pool -.-

Kuna kohe hakkab FoxLife's Private Practice, siis ma soovitan seda vaadata. Minu meelest nii mõnus seriaal ja Kate Walsh on nii kena, tahaks ka nii ilus sama vanalt olla :D. Tal vinged kulmud ja silmad.

Aaa ja vaheaeg on kohe käes, mul homme viimane päev in daaa schooll, reedel korra Tlna arsti juurde ning ma siiralt loodan, et ta seekord ninas sügavaid uuringuid ei hakka tegema.

Nädalavahetus oli rahulik. Reedel kodus ja laupäeval Triinu sünnipäeval. Kusjuures kuidagi kahtlane on see rahuperiood.. Samas ma ei imesta, sest see töllerdamine klubide vahel on suht mõttetu ja enamus ajast pritsust passimine veel haigem, kuigi ilgelt naljakas on. Ah.. ebaloogiline tekst. Vabandan end sellega välja, et pole magada saand ja väsimus hetkel tapab. See-eest tuleb nüüd raju nv, eksju naised !

Teki alla minek, creepy dreams !











Kommentaarid