Smooth and soft like baby butt, she said..

Täitsa huvitav, mul oleks nagu mälukaotus, sest ma ei mäleta, mis ma viimane nädal teinud olen :D. Proovin nüüd step by step meelde tuletada.
Ahjaa, jooksupäev oli.. Sain ühelt ''ülimeeldivalt'' inimeselt täiega söimata, sest mul polnud sokke jalas. Ähvardas hinde 1ga. Konkreetsemalt ei saa rääkida, sest kuuldavasti loevad öpetajad salaja öpilaste blogisid. Niiet, vaatan ette :D.
Sõitmas olen ka mitu korda käind, päris sujuvalt hakkab juba minema ning tahaks veel ja veel söita :D. Sõiduloengutel panen ma nii puusse ja olen vist stupid nr 2 seal. Puusse sesmõttes, et me vastame slaidilt küsimusi ja siis ma panen kogu aeg valesti, sest mul lähevad kõik asjad peast ära ning jõllitaks nagu tühja peaga seda küsimust :D.
Kool jätkuvalt suckib.
Reedel oli party, päris änksa oli. Kahjuks kaotasin ühe kõrvarõnga ära ja korraks oma kaelakee ka.. niuu. Nüüd lastakse kogu aeg Titaniumit klubis, nii kurb :D. Reedel sai ka päris palju huvitavaid fakte siit ja sealt teada, OMG.
Eile oli selline töökas laupäev. Käisin pargis sügist pildistamas. Lehed polegi veel nii värvilised kui ma lootsin, aga eks leidus ikka mõni kirju puu ka. Mo arust see uus kivist lossivalli sein on nii kole ja võlts, rikkusid nii ära..:(. Siis ma panin veel tähele, et päris palju vankritega naisi on Kuressaares .. mis on muidugi positiivne. Pärast koristasin õues, lükkasin kastaneid kokku ja viskasin neid lumelabidaga hunnikusse. Ning löpuks koristasin maja ka ära, oeh. Lõõgastuseks käisin kuuma duši all, hot. Hiljem tulid söbsud ja mängisime lauamänge/kaarte. Ülepika aja üks mõnus rahulik laupäeva õhtu :P.
Hetkel on lebo olek, mitte midagi ei viitsi teha :D. Vaatan tv1000st mingeid filme. Aaja hommikul kummitas mind jõululaul ( Happy Christmas/War is over) ja nüüd kerge jõulutunne, ah ikka juhtub :). Olge nõpsikud.










Kommentaarid