All secrets ought to be burned

Nii mõnigi on mainind, et miks ma ei kirjuta blogisse. Nimelt selleks suuureks põhjuseks on ajapuudus (autokool+niisama kool) ja TUMBLR. Uskumatu millises sõltuvuses ma sellest kohast olen. Tundub küll mõttetu neid pilte sinna lisada jms, KUID see on nii põnev, innustav, naerma ajav ja unistama panev :). Kel vähegi huvi, siis tehke ka endale sinna kasutaja.
Neljapäeval oli koolis pioneeriajastu stiilipäev, mis mulle isegi meeldis. Huvitav oli kuulata jutte, mis sel ajal tehti ning näha, mis kanti. Kusjuures jumala kasulik on nönda koridoris ringiratast käia, vb ma olen mingi noob, aga meeldis noh.
Järgmisel päeval oli õpetajate päev. Me olime Triiniga inglise keele õpetajad, mängisime lastega ja jõime kohvi. Mu jaoks jäi midagi puudu, mai tea mis. Kui see välja arvata, siis oli täitsa tore. Ma isiklikult õpetajaks küll saada ei taha, tundub nii masendav, põhimõtteliselt lähed ja jääd... Õhtul oli ralli, ausalt öeldes ralli ISE mind eriti ei huvitagi, vaid lihtsalt see mass ja meeleolu, mis seal õhkab, on äge. Mo eesmärk oli Karl ära näha ning see ka täitus. Edasi läksime Auriga, kus oli ostuöö, seal oli kiire ülevaatamine, rahvast oli umbselt, seega ei viitsind seal tegelikult olla. Siis läksime Märteni juurde, kus oli niisama olemine. Õhtu lõpp keeras täiesti ära..
Laupäev oli nagu alati koristuspäev. Õhtul tulid söbsud ning ma tegin neile chip cookisid. Sain kiita, lol. Siis taas mängisime ImAgot ning hiljem tavaline ns jutt&chill. Mõned jäid suure une pärast diivanile magama ka :D.
The next day, tegi emps ettepaneku minna autoga sõitma, sõitsime Kaugatuma. Värske õhk ja meri ning kahjuks paha tuju. Rõõmu tegi see, et pärast sain autuga linna sõita :P.
Hetkel valdavad mind positiivsed tunded, nädala pärast on teooriaeksam *creepy*. Ma selle kohta ei ütle rohkem midagi, muidu sõnun veel ära :D.
Aha, täna sai klassipildid kätte.. C'MON, kuidas on vöimalik, et kõik 12 klassipilti , mis ma teinud olen, on kõik tõesti metsa kännu otsa läind -.-.  Valiti ikka muidugi see pilt, kus ma naerma plahvatasin tänu fotograafi piiksutajale -.-. FAIL lihtsalt.

NB! Tundub, et Sloveenia võidab.











Kommentaarid