you stare me like a lifeless doll

Pealkiri käib mu kalli kiisu kohta, kes iga päev lihtsalt jõllitab mind. Vahet pole kas siis 10 minutit või tund aega. Seisab ja vaatab, silmi ei pilguta, vahel ikka täiesti õudne..
Aga täna taas pühapäev. Rahulik päikesepaisteline ilm.. lehed on kollakad, siis tuleb eriti mõnus kuldne kuma toaaknast sisse. Sügis on ka lõppude lõpuks ametlikult käes. Parim aastaaeg nagu eelnevalt olen maininud. Homseks on õpitud, saan lihtsalt puhata ja lebotada ning liiklusteste lahendada. Ahja, autoga olen ka sõitmas käind 2x. Suht awkward. Viimati suri auto 3-4 korda välja ning sidurit mai oska tunnetada ja pidureid panen ka hästi järsku. Tean, et paljud on seda öelnud, aga reaalselt kui mina selle õppeautoga kunagi linnatänavatele jõuan, siis hoidke alt. Vot, olen nüüd teid hoiatanud. Aga iseenesest on täitsa vinge sõita.. kui oleks automaat :D.
Kool jätkuvalt suckib, depressing place.
Üleeile sai niiisama istutud ja oldud ja räägitud inimestega, kellega pole ammu ammu suhelnud.
Eile oli kodus suurpuhastus, tegin kõik nurgad ilusaks ja läikivaks. Õhtul oli pidu in Diva ja Pivilege. Tegevust jätkus, inimesi oli, naeru oli, laulu oli, tantsu oli ja mark sai ka muidugi maha tehtud.. OH MY. Jalad olid hästi valusad kui koju tulin, kingad höörusid tugevasti. Uueka parklas võtsin kingad ära ja lippasin paljajalu koju :D. Ja miks inimesi paneb see imestama, kui ma paljujalu klubis tantsin. Kas ma peaks siis piinlema kontsadega ja vaevu püsti seisma, ise proovin veel kaunis välja näha, või siis võtan jalast ära, seisan püsti ja saan täiega tantsida, ilma et valus oleks :D. Oh, inimesi..
Oky tirtsud, loodame, et see nädal tuleb erksam, nautige sügist ja olge röömsad :)







Kommentaarid