Täis FEIL

Oootasin ja ootasin kooli, esimene päev oli ära, ja ma ei taha enam sinna tagasi minna.. real hell :D. Inimesed on lahedad, grillkana ka ülepika aja mega, aga see öppimine... Lohutan ennast sellega, et viimane aasta, yessss :D. Niiet feil NETE, feil !
Käisin täna muide esimest päeva Ametikooli autokoolis. Täitsa muhe rahvas koos ja tuleb tore öppimine seal ning hetkel olen veel kõigega rahul, mo kaaslaseks on Deiri btw ;). Täitsa ootan oma esimest sõitu manuaaliga, ma lihtsalt ei kujuta ette, kui lolliks ma end söiduöpetaja ees vöin teha :D, but will see..
Mis veel.. sügisilma ootan ikka veel nagu lollakas, hetkel mingi suveilmade comeback. Tahaks juba officially öelda hello autumn, aga peab veel ootama.
Btw eile käisin Veskis söömas ja näljastele panen ühe maitsva pildi siia :D.
Olgu mase, ma lähen teen ajaloo konspekti -.-.




tulid uudistama, mis süüakse kah

Kommentaarid