Stay true

Sunday afternoon.
Söön mõngleid ja vaatan 9/11 videosid ja pilte. Ma vist ei väsi neid vaatamast, sest see kõik on nii uskumatu. Mis krdi haiged pooletoobised värdjad niimoodi teevad? (sorri sõnade eest, aga sellised need terroristid on!) Ma panen ennast kogu aeg nende asemele, kes seal tornist alla hüppasid.. mis kohutavad tunded vöisid siis sees olla ja mõtted.. viimased mõtted.. ohhjah.. Loodan ka, et 10 aasta täitumise puhul mingi uus akt ei teki, futsking väärdunud mõttemaailmaga tropp peaks see enesetappu ihaldav terrorist olema. Ta vöiks feilida ja ellu jääda, ning siis vöiksid kõik maailma inimesed teda piinata, ma muljuks ühe silmamuna sisse, hästi-hästi aeglaselt, et tal ikka ''mõnusalt'' valus oleks, raipenäod rsk.
Nüüd tuli natuke vihatäis tekst, a mis siis, see on seda väärt. Vaatasin enne ekooli, masendav pilt vaatas vastu :D, aga ikka ja veel ma lohutan end sellega, et viimane aasta, viimane aasta. Teate, mul on nohu, masendavalt paks nohu. Haigeks küll jääda ei taha, tihedad ajad nii koolis kui autokoolis. Seoses autoga, siis eile tegin ma oma esimese manuaalautoga sõidu ning see oli üllatavalt lihtne! Mul vöiksid juba load olla :D. Nüüd peab selle käiguvahetamise tunnetuse ära õppima, siis on perfect. Kihutades jälle järgmisele teemale, siis avastasin veel ühe võimaluse, mida pärast gümnaasiumi lõppu teha.. läheks inglismaale kokandus kursustele. Uurisin seda netist ja pagana pönev tundub :D. Aga see on minu mõte! Ei taha, et keegi ahvima jälle hakkaks. Karm, aga kahjuks leidub inimesi, kes tahavad sama asju mis ma. Lõpetage ära ja pange ise oma pead tööle. See käib kõige kohta. Mina üritan alati mina ise olla, ahvin aint oma iidoleid, sest iidoleid järgitaksegi :D. Vb mõnikord on juhtum, kus mul meeldib kellegagi sama asi, aga no see juhtub harva. Just be yourself!
Ok, ma oleks nagu eriti pissed off täna, aga tegelt ei ole. Ütlen välja seda, mis peas toimub. Selle jaoks ju blogi ongi. Olge muhedad, PEACE





Kommentaarid