1. 2. ja sünnipäev

Minu 1. september läks päris hästi. Läksin juba 9st kooli, et öhupalle siduda (need me andsime hiljem aktusel esimeste klassi öpilastele). No küll on ikka armsad lapsed, pisitillukesed. Pärast oli veel klassijuhatajatund, Ljuba rääkis tähtsad asjad ära ja siis oli minek esimeste klasside juurde. Ma haarasin uksevahelt ühe üliarmsa poisi, no ta oli töesti nunnu :D. Esimesena jäid silma tema piiiikad pikad paksud ripsmed ja nunnu nöbinina. Ta hakkas oma emmet otsima, no loomulikult me liisiga otsisime ka, aga emmet ei olnud kuskil. Löpuks kui rongkäigu rivi paigas oli, siis tuli emme :D, yayyy.  Aa, meie poisu nimi oli Marek :D. Kahjuks ta ei tahtnud rongkäigus meie kätest kinni hoida :D, meelega raudselt ei andnud :D. Kui lossihoovi maha istusime, siis ta hakkas minuga lobisema, ja rääkis ja rääkis ja rääkis, nii armas :D. Ta ütles, et ei taha kooli minna :( ja ta oli üldse hater (nagu ma), leidsin täitsa öige lapse. Kui aktus läbi sai, läksime plixidega chameleonisse ja lobisesime. Öhtul läksime veel noortepeole, mul oli tegelt igav, kuid rahvast oli meeletult.
Järgmisel päeval oli spordipäev. Kuna mul oli opp, siis mai tohi kuu aega sporti teha koolis ja seega olin kohtunik. Minu alaks osutus kuulitöuge koos Ljubaga. Löbus oli tegelt, ta rääkis päris palju juttu :D. Pärast ma olin nii väss ja läksin koju magama :D.
Eile oli siis L&K sünnipäev Astes. Süüa oli, rahvast oli, juua oli, muusikat oli, väga kena oli :D. Morst on naljakas see, et Liis pidas oma sünnipäeva 3 kuud hiljem :D. Ahh, mul polegi muud sellest rääkida.
Tänane soov oleks välja pildistama minna, milleks ma nüüd sättima lähengi, siis tahaks veel DC'd mängida ja rattaga söita, tervislik päev kahesönaga :) Aah, täna on jälle Inglismaa tuhin peal, ma pean sinna ükskord saamaa :D!




reha






Kommentaarid

Postita kommentaar