üks RÖVE osa

Ohsaa, pole nädal kirjutand, normaalne piff. Tegelikult see on tänu tumblr'ile -.-. Aga eks ma nüüd kooli ajal kirjutan tihedamalt ja pönevamalt :D.
Kuid siiski, mis vahepeal toimunud on? Ahhaa, ma pidin kirjutama oma Tallinna tripist :D. Tegelikult see ei olnud trip, sest ma pidin arsti juurde lihtsalt minema, aga kui juba siit kaugelt Saaremaalt päälinna sõita, siis peab ka šoppama jms. Mo kaaslasteks olid iss ja Kadi ning me olime väga vaffa seltskond. Essana läksimegi kohe Virusse ja Rotermanni ja sain enamus asju mis ma tahtsin( ISEGI). Siis oli juba kell pool 3 ning pidi haiglasse söitma. No kohutav mase oli sinna naaseda, vaastik :S, aga vähemalt ei pidanud sinna ööseks jääma. Nii, Kadi asetasime haigla aatriumikohvikusse ja ise söitsime 11ndale korrusele. Kõigepealt pidime 15 min arsti ootama ja kuskilt kaugelt ta jõudis ikka kohale. Ma arvasin, et ta vaatab mul korra ninna ja siis kurku, AGA hoopis tükkis ütles, et ''noonii, hakkame siis nina puhastama''. Minu mötted peas'' what, mida, miks, issand jumal, omg omg, ei ei EIEI'' ja siis vöttis ta tangid ning toppis ninna vatitupsud, mis olid täidetud tuimestusega. Need olid nats ninas, siis vöttis ta jälle tangid ja hakkas ninas surkima, vöttis igast rövedat stuffi sealt välja, IUUUU, ma ütlesin arstile ka iuuuuuu :D. JA siis võttis ta mingi 20 cm pika toru, toppis selle ninna ja ütles, et nüüd vöib veits eba tunne olla.... okei, valmistusin ja öäääk, kuskil errriti sügavalt nina koopast pea seest hakkas mingit asja välja tirima, ohmy see oli kõige rövedam tunne MAAILMAS :S. Võttis selle välja, teisest ninaaugust ka ja siis ta ütles, et need olid kummiplaadid, MIDAA :O, mul oli täielik šokk, sest mul polnud aimugi, et mul olid ninas mingid 5 cm pikkused 1cm paksused plaadid olnud, öääk.. kujutage nüüd ette seda. See oli lihtsalt niii röve, siis ta veel puhastas mingi tolmuimejaga ninas ja pärast oli mo nohu kadnud, jeee milline kergendus. (Muidu samal ajal neiu Kadi jõi kohvikus lattet). Nina oli pärast jumala tuim, paar tundi ei tundnud vist seda :D. Aga jah, see oli kindlasti üks ebameeldivamaid kogemusi mu elus, aga muidugi see tasus ennast ära :D. Peavalusid enam pole, perfect :). Vot, pärast veel läksime Rocci, šoppasime ja söime ning siis söitsime kodu poole. Veel tuleb ära märkida, et kui 9 paiku Saaremaale jõudsime, olid heinamaad paksult-paksult udu täis, ühes kohas oli veel lehmad ka udusse ära eksinud.. no super pildid oleks saanud. Mõnus trip oli :D. Samal öhtul olin veel velve juures, mingi õhtu oli veel.
Ükspäev käisime G'ga ratastega söitmas, 20 km ajee, ja veel ainult linnas :O. Reedel oli mölll, sellest ma täpselt kahjuks teile ei räägi :D, kuigi see oleks metsikult naljakas :D. Muidu oli great night. Vot nii, täna ma olen aint kodus passind ja täiega lebotand. Joonistasin 5 tundi ja ikka läks kanni see pilt :( peab veel harjutama. AA, iss ostis Tallinas xboxi kinectile dance centrali ja ma olen seda iga päev tantsind, täiega awesome asi ikka leiutatud :D. a EILE tegin ma ülimaitsvat apelsinikastet, kana ja riisi, ülimegasupermaitsev ja kõhtutäitev roog tuli, yummmm.
Homme on jukukas, eks näib mis rövedusi ja nalju seal saama hakkab :D. Edu jukudele ;D.

mai tea tegelt, kas ta nii sügavale pani :D






praamilt ''Muhumaa''

Kommentaarid