goodbye last days and hello school

Normaalne vihm on täna. Muidu ma oleks önnelik, et sajab, aga täna on just siuke tuju, et jalutaks ja söidaks linnas ringi. Päris igav päev on ja ei usu, et see muutub :D. Söön ja vaatan telekat. Õhtuks tõmbasin endale ''Easy A'', ma enne vaatand seda, aga mo meelest see oli nii hea, et tasub veel vaatamist. Btw, teefriikidele soovitaksin osta lipton charMingu teed ja juua ikka läbipaistvast tassist, sest see on nii ilusa tumepunase värviga, magus ka :P.
Ahhha, oodatud jukulaager oli minu jaoks hästi naljakas, aga kahjuks olen veendunud, et jukudel oli vastupidiselt häästi igav, mõned tiksusid ja haigutasid, vaesekesed.. Kui oli meie lennulaager, siis meil action kogu aeg käis ning põnev oli :D. Meie plussiks oli veel see, et laager toimus Kihelkonnas, aga neil Võhmas. Aa, ja ilm oli meie ajal super, aga eile sadas vihma ja päris jahe oli. Samas, kes oskasid enda olemise löbusaks teha, siis neil oli väga tore :D.
Muideks ma leidsin netist huvitava retsepti ja peaks selle roa ära tegema. Nimeks enchilada kana ja kodujuustuga.
Vot nii, homme peab öpikud ära tooma ja vihikute/pliiatsite šopingu ka tegema. Hello, last year in school!

enchilada






Kommentaarid