sweet 16, bitter 17 and now spicy 18

Jee, löpuks saingi vanaks :D. Nii kaua ootasin ja lugesin päevi ning kadestasin enda söpru, sest ma olin viimane, kes meie kambast täisealiseks sai :D. Aga vot, nüüd on juba päev sellest möödas.
Minu meelest kõik küsisid, et mis tunne on nüüd siis olla suur.. polnud mingit tunnet :D. Vastata saan sellele alles nädala pärast, ma arvan..
Sünnipäev oli iseenest tore, sain väga palju õnnitlusi ning muidugi ma tänan kõiki õnnitlejaid - aasta varu õnne on mul nüüd taskus :D. Hommikul kell 9 tulid emps, iss, Eq laulma ja õnnitlema, siis söime pirukat/kooki. Siis ma veits puhkasin ning ootasin empsi töölt koju, et poodi minna.KUID poodi ma ei jöudnudki, sest läksime perearstikeskusesse kuna mu jalad olid ikka väga jubedad.. Sealsed õed imestasid ka. Siis anti ühe kreemi jaoks retsepti ning jee, see tegi kiiresti korda. Nüüd aint veidike löövet ja nahakahjustust, kuid peamine on see, et ma saan käia :O. OK, igatahes pärast seda läksin Ruunisse, õde Triin soovis önne ja rääkisime natukene juttu; kahjuks natukene, sest pidin koju salatit tegema minema. Mingi kolm tundi möllasime köögis ning mul tuli ikka ülihea makaronisalat välja.   Vahepeal käis Gennu ka oma vanematega önne soovimas ning G andis mulle suure roosa karbi, kus oli kaks paari kingi :OOO, nii kenad, ma ei oskand arvatagi! Kui toidud valmis, vötsime poisid ja Pääsu peale ning söitsime maale. Nupsud kallistasid ja kinkisid lilli. Nii tore oli, mulle väga meeldis :) Kingitused oli ka lahedad :D. Mõnus, ilus õhtu koos kallite inimestega :)
Üleüldse oli väga kaunis päev ning hea on olla suur, saab nüüd öösel Chameleonis süüa ja kluppi minna :D ! Aa, laupäeval on sünter sõpsidega, siis saab pilte ka ;)





Kommentaarid