Pidu, mõtted ja tagajärjed

Eile oli siis minu 18nda tähistamine sõpradega.. kuigi kohati tundus, et see oli hoopis kellegi teise sünnipäev.
Hakkasin u kell 12 selle jaoks ettevalmistusi tegema, käisin Selveris, Aurigas, Enserdis.. ostsin igast asju. Siis koristasin toad ära, tegin õue korda, empsiga tegime ülimõnusa istumis-chill koha jne. Emps hakkas toite tegema alates kella 3st ning ta löpetas vist öösel 11. Rahvas oli 9ks enam-vähem kohale tulnud, siis söödi ja joodi. Algus oli väga mõnus kuni mingi hetk hakkas inimestel alko mõjuma.. Topsid lendasid kogu aeg, maa oli toidujuppe täis, koperdati jne.. nagu tavaliselt ikka :D, kuni ühel hetkel mul lihtsalt viskas üle. Läksin hetkeks eemale sellest mäsust, et veits pead puhata ja siis läksin tagasi, ohhjahh, ühel hetkel oli mul täielik mase ja kurb tuju. Millalgi see õnneks paranes ära, siis oli kena olla. Mai tea, ma olen lihtsalt mingi ülimegaemotsionaalne inimene. Ühel hetkel kadus hulk rahvast ära, mulle ei öeldud midagi.. Siis mingi poole 3st kuni 4 istusime Kerly, Kadi, Eva, Liisi ja Geniga õues ning millegipärast kõigil oli niii naljakas kogu aeg, ahh te olete nii nunnud :D.
Üleüldiselt lootsin ma paremat istumist, kuid oli mis oli.. teinekord olen targem ning teen mõne asja teistmoodi.
Aa, mis tasub veel ära märkimist on see, et kõik, kes lille kinkisid, kinkisid roosi. Nii ilusad on kõik, kes tõi punase, kes tõi roosa :)
Tagajärgedeks on teise korruse katkine vetsupott, kes tegi katki ??!! :D:D ning üleliigsed negatiivsed emotsioonid. Sometimes I think I'm just from another fucking planet..

Agaa pilte ka:








 avastasin, et sel pildil on mul mõnus lõng :D


Kommentaarid