Shake that bottle and make it pop

hey, people. ma nüüd ei mäletagi mida kirjutada tahtsin... aa, eile käisin õhtul G'ga Chameleonis ning pärast pidin plixidega välja minema. Enne nendega kohtumist läksin veel kodus läbi, sest suht külm hakkas. No oli siis vaja minna, mingi lambist tuli allergia atakk, ja ma ei tea millest.. Tundsin kuidas hingamine läheb raskeks, kurk läks veidi turseks, näkku tulid nõgestöve punnid ja silm läks ka pmst paiste.. ja kõige parem oli muidugi see, et mul oli allergiatabletid ka otsas :(. No mis iganes mul ka ei juhtuks.. Suht mase, aga naljakas oli. Õnneks oli mul allergostopi kreemi ja see vöttis vist punnid ära. jesss. Kolm tundi hiljem sain ikkagi korra pritsu minna, tüdrukud olid täitsa... ning naljakas oli vaadata :D. Mingi kolme paiku tulime ära ning läksin magama.
Jess, ärkasin täna 11,  sest ma avastasin et pärast 12 on ikka täis pask ärgata, nagu oleks terve päeva maha maganud juba; seetöttu hakkan nüüd 10-11 ärkama, kasuks ka tervisele ;).
Õhtul on siis Kauri 18 birthday party ja siis ma peaks kodus veel koristama ka i guess.
Avastasin, et mul hakkas täiega punane värv meeldima, eks sellepärast värvisin juuksed punaseks ka, kuigi aint juure osad on punased. VB teile ei meeldi, aga ma küll armastan, midagi teistsugust vahelduseks.
Pildid on tehtud paar päeva tagasi, kui taevas oli üliilus, tervet aeda täitis selline ilus oranžikas-punakas valgus ning muidugi ma pidin kohe pildistama minema..
aa, mingi, et mul veel 9 päeva sünnani :D.








Kommentaarid