Beachparty and other stuff

Eile oli siis mändjalas rannapidu. Algus oli igav, aga siis hakkas järjest paremaks minema. Shanon ajas rahva päris keema ning matkalaul (vist?), mis oli viimane, ajas rahva täiesti pöördesse. Järgmine änksa esineja oli Lauris Reiniks, kahjuks ma esimesi laule ei kuulnud, sest pidime auto juurde korra minema -.-. Ma jooksen oli ülikihvt, seda lauldi kaks korda ning teisel korral tegi rahvas laulule tehtud samme ja liigutusi järgi, awesoome. Ja Lauris tundub iganes vahva vend olevat ;D. Siis vahepeal tantsisin pingi peal koos Liisi ja Katrega, oii kui tuuline oli, samas vaade oli seal päris hea. Ning löpus tuli Marc Van Linden, kes muutis  peo ikka tösiselt rajuks. Me Gentziga täiega hüppasime ja tantsisime ja nii vinks oli vaadata, kuidas rahvas seda kõike nautis. Kui I Like It oli ära olnud, siis läksime koitsa ja önneks hakkas siis vihma sadama ehk me läksime päris õigel ajal minema. Üks väga hästi tehtud pidu oli töesti, ainult piletitega ei olnud korralduse poole pealt kõik õige. Mind huvitab, mis seal pärast juhtus, kui me ära läksime, sest  tee peal tulid tuletõrje ja kiirabi vastu :O.

Kahjuks ühe asja pärast ei saanud ma pidu täiega nautida, selleks olid mu jalad. Allergia tegi nad täiesti JUBEDAKS, ma ei saa korralikult käiagi :S, seepärast oli raske tantsida ja hüpata seal. Ma olin nagu pisike puujalg :D. Käed ja jalad on löövet ning punnikesi täis...

Viimasel ajal on maailmas jälle niipalju toimunud, ma ei saa aru, mis küll inimestel viga on. Esikohal siis muidugi Norra katastroofid.. RIP ! Ma lihtsalt ei saa aru, mis nende inimeste peas toimub, why should kill innocent people.. Seepärast tahaksin endale miskit tätoveerida.. aa mai ütle teile mida. Amy Winehouse ka RIP, kuulub officially 27 klubisse, in my opinion vähemalt.

Löppu saan öelda, et pmst 5 tundi SÜNNIPÄEVANI ! Great feeling !






Kommentaarid