About me

Mõtlesin, et vb oleks teil lahe lugeda, mis mulle meeldib ja mis ei meeldi.
Ma armastan kirsse ja vaarikaid. Mu lemmikvärv on lilla. Mu lemmiktoit on kana ükskõik mismoodi tehtult, kas siis praetud, grillitud, ahjus tehtud.. Mulle ei meeldi pasta. Ma kardan pimedust :(.Mu lemmikaastaaeg on sügis. Mulle meeldib teha lõunauinakuid, sest muidu ma ei suuda õhtul midagi teha. Ma olen üks suur allergik. Mulle meeldib peegli ees eputada :D. Mu lemmikriik on Suurbritannia. Mu lemmikmuusikažanr on alternatiiv-rock. Ma armastan 20, 50 ja 80ndaid, seepärast tunnen, et olen sündinud valesse aega. Mulle meeldivad ketsid. Mulle ei meeldi mingid räigelt pikad ja kaunistatud geelküüned, lühikesed ja ühevärvilised on perfektsed. Mulle meeldib vahel pliiats ja paber kätte vötta ning joonistada. Ma tahaks endale sirgeid pikki juukseid. Mulle meeldib mullivannis chillida, see vöiks omalgi kodus olla :D. Mul on väga vedanud söprade ja lähedastega. Ma armastan kasse häääästi palju. Mulle meeldib blogi kirjutada, mis siis, et see vahel nii üle  viskab. Mulle meeldivad hipid. Mulle väga meeldivad lõbustuspargid. Ma käin päris palju paljajalu. Ma vihkan hästi palju. Ma olen väga väga madala enesehinnanguga inimene. Mulle meeldib Õ asemel Ö kirjutada. Mulle ei meeldi Tartu. Ma tahaks täiega pesapalli mängida, kuid kahjuks Saaremaal sellist trenni ei leidu. Mulle meeldib kanda maikasid ja retuuse. Kui ma olin väike, siis ma olevat olnud hästi boss tüdruk :D. Mul ei meeldi  vingus nägudega inimesed. Mulle meeldib kanda meesteriideid, need on nii mugavad. Mul ei tule hetkel midagi rohkemat pähe..



Kommentaarid