Tujukas

Jeap, ma olen päris moody :D, sest ma paar päeva tagasi mötlesin, et ahhh, ma lihtsalt ei viitsi enam kirjutada ning tegin blogist FOTOblogi, aga kiire tujuga nagu ma olen, siis muutsin tagasi. Jäin kuidagi igatsema... tahtsin veel siia kirjutada, sest see koht on mulle armsaks saanud :P.

Aga mis siis vahepeal toimunud on.. muidugi oli jaanipäev nagu piltidest näha. Käisin Mändjalas ja Veerel. Inimestega, kellega koos olin, olid muidugi parimad, aga kahjuks jäid need jaanid lahjaks ning tagasihoidlikuks. Olen päris kindel, et järgmine aasta tuleb rajum :D.
Siis ma olen veel laulupeoks rahvariideid igalt poolt taga otsinud, löpuks sain Geni ema tuttava käest ning mul on kihelkonna omad. Seelik on paks, pikk, must ning ma arvan, et kui kolmandal on sama ilm nagu täna, siis ma lihtsalt körben seal Tallinnamaal maha :D. Mul oli muidu hullem soov saada kuskilt muhu kollane seelik, sest see on lihtsalt nii ilus, aga jahh..pole ju eriti leida neid :/.
Homme ma lähen töö jaoks proovipäevale, loodan, et läheb siis hästi. Nimelt (ma loodan), et hakkan töötama Classicus :D. Ettekandjatädiks hakkan.
Üks väike naljajutt ka. Käisin eile õhtul saunas ja muidugi pole seal muud teha kui möelda oma huvitavaid mõtteid :D. Niisiis jöudsin oma mõtetega lasteaia aega ning tuli meelde, et üks laps rääkis seal, et kui üks silm ära katta, siis näeb asjadest ainult pool osa. Ehk kui vaatad näiteks päikese poole, siis näed ainult pool sellest. Ma muidugi proovisin paar nädalat seda silma kattaja seda imet näha, aga no önneks sain ikka aru, et see poiss ajas mingit täielikku jama mulle vöi siis ta oli töesti '' andega'' inimene, kellel kaob asjast kohe pool osa ära, kui silma kinni katab :)  Ma ei saa aru, kuidas ma sellist asja uskuda sain :D.
Olgu, ma lähen nosin nüüd suitsulesta ja hiljem maasikaid, mis iss just töi :P.












Kommentaarid