u should smile

Käisin arsti juures täna, ja no häid uudiseid sealt ei saanud. Täis hull möelda, et mo peas sellised asjad toimuvad. Nüüd peab peab ootama suve, et kõigest sellest valus lahti saada. Ja ma olen avastanud, et tervis on ikka väga kallis asi! Kuigi see, mis minu peas on, on ise lihtsalt tulnud, ja ma poleks kuidagi sellist asja vältida saanud. Korraks on ilge mase sellepärast, kuid samas olen önnelik, et see on kõik ravitav värk. Liiga palju mõtteid on peas ning eksamid teevad asja veel keerulisemaks ja siuke tunne, et enam lihtsalt ei jaksa. AGA ma olen futsking tugev mutt ja seisan kõikidele takistustele vastu! :D

No mis veel.. ilgelt igav nädal on olnud, sest pearõhk on ainult õppimisel, õppimisel, õppimisel. Ilmad on ka sellised nagu nad on, iga päev julmalt erinevad. Tuul võiks ära minna, saaks normaalselt rullatama minna ja muid tegemisi teha. Tahaks ühe normaalse grillõhtu ka maha pidada, barbeque, friends and drink. mm. Summer is coming! Aa, muideks ootan veits ka meie järgmise aasta lennureisi - Barcelonasse. Nüüd võiks küll aeg hullu fast forwardi peale panna, saaks ruttu tervise korda ning kooli lõpetatud :P








Kommentaarid