önnelend laes

Huvitav pealkiri jeh, tglt selline tunne oli mul siis, kui sain teada oma kirjanduse eksamihinde! Räägin tsipsa lähemalt.

Nii, olin siis teinud kirjanduse eksami materjali kirjutamist/kogumist juba kaks kuud, selle seas öppisin ka neid kogu aeg. Jõudis kätte viimane päev enne eksamit, siis öppisin ja öppisin nagu hull. Viimasel päeval mötlesin veel mönda piletit täiustada, nagu Betti Alver. Mul ei olnud tema eluloo kohta eriti midagi kirjas, kuid siis mõtlesin et no äkki otsin midagi, kuigi ma eriti ei viitsind ja olin veendunud et niikuinii ei SAA tema piletit. Olgu, otsustasin, et ma siiski kirjutan ta kohta veel.
Nii, teisipäeva hommik. No jumala paha olla, süüa ei taha, lugesin korra kõik piletid veel üle ja tegin ennast korda ja lippasin kooli. Ukse taga oli veel paham olla ja tundsin, et hakkaks nagu minestama :D... aga siis oli minu kord sisse minna, sel hetkel kadus ka kõik hirm. Läksin sirgelt laua juurde, vötsin pileti ja... 6 ! Vot siis ma olin juba elu önnes, sest teadsin, et ühekohaline arv on juba võit :D Ning veel parem oli siis olla, kui sain teada, et see oli kallis Betti Alver. See oli töestus, et minul, kui suure ebaönnega inimesel, vahel ka veab. Kirjutasin paberile jutu, mis meelde tuli, ära, ja siis mingi 45 minuti pärast oli minu kord vastata. Rääkisin kenasti teksti ära, oli ka paar mökut viga, siis Kreisu küsis lisaküsimusi, millele oskasin vastata. Ohhh, kui kena tunne oli sealt ära tulla, helistasin kohe kõik inimesed läbi ning läksin koju hinnet ootama. Emps viis mind veel suure önne puhul Grand Rose'i sööma, nämm. Ja siis sain Kadikaga kokku ning läksime ukse taha ootama, mingi pika ootamise järel saimegi sisse ning siis öeldi hinded. Muidugi oli mo nimi viimaste seas : Marie 5- :OOOOOOOOOOOOOOO. Mul kukkus suuu maaani lahti, Kreisu hakkas selle peale veel naerma ka. Aga töesti, mul tulid külmavärinad ja önnejoovastus ja maiteamis veel, see oli nagu elluutunnne ja oleks tahtnud töesti väikse tiiru laes teha :D Nüüd siis 11klass pmst löpetatud, nönda ka gümnaasium. God, i'm so happy :) Ja edu järgnevatele pölvkondadele :D

WOOhoo

Kommentaarid