Mul on lihtsalt nii igav, töesti, niii igav. Ma ei oska midagi teha, samas ei ole üldse viitsimistki midagi teha.. Mõtlesin, et joonistan, aga ei viitsind. Mõtlesin, et loen raamatut, ahh ei viitsi seda ka. Passin üldse alles hommikumantlis ja mai tea, ei viitsi midagi teha :D. Ja ma olen ülimalt veendunud, et sellised inimesi on täna veel ja veel. How funny is that ?
Kui mingi särts sisse lööks, siis läheks enne eurovisiooni veel rulluisutama või ns jalutama/rattaga sõitma, sest värske õhk on tervisele alati väga hea. Öäh, teeks äkki hoopis midagi süüa? Ahh, ei viitsi, aega on. No lihtsalt ei viitsiiii.. Õhtuks võiks euroka jaoks küll mingit suupisted kokku mätsida ja seda ma vist isegi viitsin!
Off'topic, aga teate ikka, et õues on nii kiiresti niii roheliseks läinud ja puud õitsevad, täielik värskus on linnas tagasi ja parem on kohe hingata mo meelest (mis siis, et mul õitsvate asjade vastu allergia on). Kasvõi seda on nii ilus vaadata, kuidas päikesevalgus kiirgab läbi puulehtede ja teeb sellise mõnusa rohelise-kollase kuma igalepoole, fantastic!

Kommentaarid