lõpp või algus

Yay, täna viimne päev kõikidele kristlastele ning me (pörgulised siis v) peame veel paar kuud siin kannatama. Päris kurb.. Aga obviously mina seda jama ei usu. Lugesin selle jutlustaja artiklit ja vähe lame arvutus, millega ta tänase päeva kindlaks tegi :D. Samas oleks mo meelest vinge, kui olekski üle maailma üks suur maavärin, aga vähetöenäoline..

Eile muidu oli vene eksam, mille sain 4, olin önnelik, sest sain pileti, mida arvasin, et ei oska üldse vastata, kuigi tegelikult tuli välja, et see oli üllatavalt kerge. Pärast olime Gentziga, käisime Cham'is. Siis läksin koju, PÄEVITASIN, ning üllatavalt pole ühtegi allergiamärki praegu veel olnud, seega täna päevitan veel ning öpin kirjandust. Õhtul tuli meite kamp mo juurde, teised tegid väiksed dringid ning rääkisime juttu, löpus tuli mul hull mase..

Aga nüüd siis öppima, sest kõige jubedam eksam EVER on teisipäeval, kirjandus siis. JA paluun, et mul tuleks Tšehhovi või Kitzbergi pilet, kuigi tunnen, et ma saan Tammsaare hilisema loomingu, mis oleks häving.
AA, ja ma täiega jumaldan hipisid, nende moodi ja elustiili, uskumatult hea !
Pöidlad püsti meile kõigile! olge mõnglid








Kommentaarid