Kuradi raske

Vabandust, aga see sõna on kõige parem rõhutamaks praegust olukorda. Daah, tundub, et 2011 tuleb kõige jubedam aasta üldse :S. Arvasin, et tervis nüüd hea, aga ei... täitsa hull tegelikult. Nightmare. Ma ei jaksa enam eksameidki ära teha. Nuga pähe ve ?
Samas, mis ma ikka halan, panin täppi sellega, mis arvasin, et peal viga on. Või noh, tegelikult täiesti täpselt ei teagi veel, aga enam vähem. Pean Tallinna arsti juurde konsultatsiooni minema, et siis kõik detailselt teada saada.

Nüüd olen küll täielik emo lihtsalt. Samas homme Velve sünts, äkki saab siis naerda :D. Tegelikult ma vist naeran niikuinii, aga üks osa minust küll praegu kadunud..vist :D
Aaah, mul praegu ilge allergia ka :( vötsin batuudil päikest ja lootsin, et äkki ei tee midagi, aga noh, unistada ju võib. Praegu pölveõndlad ja käed punased, punnilised ja paistes, sidemed ka ümber nende. Ma olen lihtsalt väga õnnetu tervisega inimene.

Aga üritan siiski positiivsele poolele möelda! Näiteks täna eurovisioon!! Ja ma täiega loodan, et Getter ikka finaalikoha ära toob, sest mulle on algusest peale see laul väga meeldinud. Muidu peale Eesti on mulle kõrvu jäänud Gruusia, mo pöidlad on ka nende poolt! Aa ja homme viimane 11nda klassi koolipäev :D !
Olgu, kind of lõbus tuju tuli, mis ime :D

No kui ma üle elan, siis kindel laks, et see maandub ka mo kehale



Kommentaarid

  1. vaata siis, et enda haigustele tuule alla teed ;)

    VastaKustuta

Postita kommentaar