Eurovisioon 2011

Täielik häving ! Ma isegi ei tea, kust kohast alustada, sest see võitja on ikka täielik pange panek.
Aga ma alustangi siis vist võitjast. Ausalt öeldes, ma ei pannud seda laulu üldse tähelegi, vaid alles siis, kui see hakkas esiotsas oma punktidega skoorima. Ma isegi ei teadnud, mis viisiga see laul oli (nagu Marko), rääkimata mis välimuse ja riietusega inimesed seda laulsid :D Täiesti mitteütlev laul, kohati laulsid nad isegi mööda, ja meeslauljal polnud normaalselt häältki, no lihtsalt ma ei möista..

Teine asi, kuidas on vöimalik, et eesti kohe nii vähe punkte sai. Laul oli nii hea ju küll, et oleks pidanud esi 15nesse pääsema. Võib-olla sai saatuslikuks Getteri lapselikkus ning siis töesti äkki kleidi vahetus ka :D
Laul on ju iseenesest kaasahaarav ja show'd täis ning tavaliselt läheb küll rahvale peale selline värk. Aga eks see jääb igavesti arusaamatuks. Pettumus oli seepärast ka hullult suur, sest kõik saidid kirjutasid, et fännid pakuvad eestile kõrget kohta jms ning üldse oli liiga palju positiivset reklaami :D. Üleüldse käis see fännide arvamuse tekst täiega pinda.

Mainin siis oma lemmikud ära. Muidugi oli eesti üks lemmikumaid, kuid pärast punktide saamist langes ta ka minu edetabelis väga madalale, vat kus mõjutus ! Kõige suuremaks lemmikus sai Rootsi hoopis selle asemel, kuigi alguses pole see laul silma jäänud. Kuid mida rohkem kuulasin, seda rohkem meeldis. Laul on tugevaid mõjutus saanud Boney M'ilt, kuid mis siis, tuli täielik fantast hitt välja. Ja muidugi ma ei saa mainimata jätta Eric Saade suurepärast välimust ning riietust ning taaskord oma elus veendusin, et Rootsi ON kõige ilusamad mehed. 12p  Veel üks hea laul on Iirimaalt. Minu meelest pööraselt ägedad kaksikud, kes tegid pulli ja kargasid kogu aeg ja laul oli ka kaasahaarav ( mulle meeldis juba seepärast, et laulu pealkiri oli Lipstick). Paljud kindlasti arvavad, et täiega lamedad tüübid, aga Youtube'st nende kanalit uurides tundusid täitsa kihvtid poisid. 10p Viimane lemmik oli Gruusia. Kerged mõjutused Linkin Parkist imo. Jäi kohe kõrvu, kui kuulsin. Naine oli Jennifer Love Hewitti nägu ja mingi ilgelt suure suuga, aga hääl oli mega võimas. Kleidi disani oli kahtlane, kuid mis siis, laul oli hüper äge. 8p

Lõpetuseks kirjutan, et see oli üks aegade kõige paremini korraldatud eurovisoon:

  • super valgustus
  • ülim LED'ekraan
  • alguses küll failivad, kuid vaimukad saatejuhid, lõpus oskasid naerma ajada ning said suht homie'deks
  • 1. ja 2. poolfinaali vahepealsed meelelahutused. Oli vist ´´Lendlev Bach´´ (klassika+breakdance) ning trummarite esitlus
  • soojad laulude sissejuhatused
  • südametuksed enne laulu
  • kõik lisaefektid (mullid, sädemed, tuli, suits jne.)
  • green room'i disain ning asetus
  • ning kõige tähtsam TEEMA: Feel Your Heart Beat !






Kommentaarid