Emo'pea

Mingi hullult kahtlane tunne on sees ja ma lihtsalt ei selgita välja, mis asi see on ? Päeval küll arvasin, et väsimusest, kuid ikka tüütab mind. Mingi kahtlane vaev ja piin. Täielik emo lihtsalt. Miski hoiab kinni? Miski tahab välja pääseda? HELP NEEDED. Tegelikult ma usun, et see ainult minu enda teha. Aga eks meil kõigil ole halle ja masendavaid päevi, või noh, mul alates poolest päevast. Ihkan vist natuke ühte asja..

Kui nüüd eelnevatest päevadest rääkida, siis hmm reedel oli kabaree, mis oligi ilmselt täielik häving, pärast olime Märdu juures ns. Laupäev möödus koos linnajooksu ja kokkamisega, pühapäeval kokkamine jätkus ning tulemus oli briljantne. Emps oli väga rahul, see oli peamine. G'le meeldis ka, ta oli mul väike kokaabiline. Superstaar oli uskumatult hea eile, kõik nii tugevad ja Triin laulis lihtsalt nii oivaliselt ja oli muidugi väga ilus jällegi.

Täna algas viimane nädal siis, täiesti mõttetu kool, no ma lihtsalt ei viitsi.. Ähh, my mood sucks :D
Aa, värvisin juuksed punakaks.. nii palju kui seda punast peale jäi.. :D

Rõhk ikka tätokal




I just want to fly away for a while

Kommentaarid