Bright side

Noniii, kohe algab suvi ja mötlesin, et oleks aeg muuta blogi säravamaks ning veidi värvilisemaks ja tuua heledamate värvidega positiivsust juurde. Ja see tõesti mõjub!

Eile, kolmapäeval, oli üpriski nutune ilm ning alati kui on halb ilm, hakkan ma koristama, ning koristasingi täiesti ülisäravaks oma toa ja vannitoa ja ma olen väga uhke :D. Õhtupoole käisin Gentzi juures, sõin ülihead salatit ja vaatasime kahte filmi, ja minu meelest väga head filmid ning soovitan!
1) I am number four
Selle aasta film; ulmekas; sisaldab high schooli; ilusaid noori inimesi; ufosid :D Arvasin, et on palju igavam, kuid kuna mulle sellised noortekad meeldivad, siis läks täitsa peale.
2) The Roommate
Ka selle aasta film; psühho/kerge õuduka segu; sisaldab kolledžit ning taas kauneid noori inimesi, Cam Gigandet; hoiab pönevil ning ajab kohati ka päris närvi :D
Oli mõnus õhtu!

Täna oli inka eksami konsultatsioon, no ma olin nii unine, et ei saanud eriti midagi aru; loodan homme enda aruga läbi teha selle :D. Pärast läksime kadi hondaga söitma, käisime hessis, tsillisime korra kesklinnas, siis vahepeal triin harjutas parkimist, kerly üritas ka sõita :D. Siis löpus läksime Ruunikasse jäätiseMIX'i sööma ning üllatavalt hea jäätiseelamus oli :D tänks pliksid mönusa löuna eest! Pärast läksime aga Gentziga söitma, no vot me söitsime igal pool, siis käisime aurigas pääsu juures jäätist söömas, siis ostsime vaarikavett(mo 2011 lemmik), siis söitsime veel ringi, siis läksime maXXima, ostsime vorsti, sest mul tuli ilge vorstiisu, ja krõpsu, siis tsillisime kesklinnas ja tegime veel ühe löpu ringi ja siis läksime kodu ära. Nats aega tagasi lugesin juuni Cosmot ja nüüd ma siis hetkel kirjutan siis, õhtu on veel ees, eks näis mis siis saab, tegelt tahaks piiisikese uinaku ka teha..

Hullult hea ja mönus tuju on täna, suve tulek ravib vist kõik haavad.. :D










Kommentaarid