zz bee zz

Vahepealsed tegemised, hmm. Neljapäeval käisin arsti juures, nüüd hakkan massaažis käima ja kuu lõpus lähen MRT'sse. Nüüd hakkab asi arenema ja äkki siiski saab peavalust lahti. ööm reedene kool oli täiesti mõttetu, õpetajad ei viitsi vist enam eriti õpetada :D Siis eile oli kabaree, taas täiesti mõttetu esinemine, mo jaoks total fail. Pärast läksin Chameleonisse, sealt oli Gentzi tädi süntsi pidamine, sain Kihisevat Virsikut, mm.. Pärast seda läksime täitsa Gentzi juurde ja jõime kohvi ja sõime hapukoorekooki (pean ära mainima ikka, et nii hea kook oli). Siis rääkisin pisikese Anettega juttu ning pärast läksin koju tuttuu. Linnas käis muidugi hull pralle, aga yeah right ma saan sinna minna, pisike 17 nagu ma olen :D.

Gen läks paariks päevaks mandrile võrkpalli mängima, ma nüüd loner. Aga olge tublid, poisid! Muidu täna koristasin täiega ja nüüd kohe lähen sööma. Õhtul (jee) kabaree jälle Astes ning pärast mai tea mis teen, väike olemine rahvaga äkki ?

Aa ja täna tegin avastuse: Tv3'st tuli mingi reklaam, kus oli aed ning kus oli laul ´´Kes aias?`` ja siis ma mõtlen et wth nad seda laulu seal lasevad, ja siis tuli pirnn pähe, et selle laulu nimi ongi kes aias, aga ma olen 17 aastat arvanud et see laul on mingi kessaias, ilma tähenduseta, no mida aju mul :D Aga nüüd siis vähemalt tean ja pooled lugejad arvavad, et ma mingi eriti pooletoobine :D.






Kommentaarid