sweet 16th of April

Eile, pärastlöunal, oli kultuurikeskuses moeshow, no leidus päris huvitavaid kollektsioone, kuid midagi, mis täiega meeldiks, ei olnud. Sellised teistest paremad kollektsioonid olid minu arvates see, kus oli hästi palju pikka ja õhukest riiet, mis lendlesid, kui modellid käisid. Mahedad värvid olid ja sarvi oli kasutatud, peab ütlema, et loojal on hea maitse. Teine kollektsioon, mis rohkem meeldis, oli jaapani-hiina teemaline. See oli kuidagi noh, hea mõttega tehtud :D. Mölemal kaval oli väga hea ja teemakohane muusikakasutus, mis loeb mulle väga palju kui show'd vaatan. Pärast tegime Gennuga aidaa ning lippasime Liisiga selveri poole. Mingi poole tunni sees tiksusid teised ka kohale. Ostsime asjad ära ning läksime Trinzukese juurde. Ja ilm läks ka ilusaks, sai kenasti grillida :D.
Ja jumaal kui kaua ma pidin seda liha ootama -.-. Ok, siis sai liha kunagi söödud ja siis oli väike tants ja trall. Siis mingi kella paiku tahtsid kaks partyanimal'i kluppi minna ja noh, eks pidime me ka siis ära minema :D. Seal polnd midagi teha ja läksime koju ära.

Friday'l käisime Pääsuga vörku vaatamas, kahjuks Vanakas kaotas :(. Gennu tundus kõige aktiivsem mängija, tubli ;D. Aga noh, loeb ju tiimitöö. Siis läksime G juurde, sõime nämmut salatit ning jäätist ja vaatasime filme. Vampires suck ja REC2. Mulle see vampiiride oma meeldis tegelt :D kahtlane huumor nagu mul :D. Ja siis oli kojuminek , adjöö.

Täna, tere hommikust, öpin ma nagu lollakas, sest lihtsalt nii palju on teha see nädal. Väike kirjand ning aja kt ka. Kolmapäev tuleb suht põrgu. Aga eks ma võtan ennast kokku ja teen asjad ära ! Nüüd lähengi, tegelt söön ka enne, bye **.





Kommentaarid