Superhero

Sest me kõik olemegi oma elu superkangelased ! Tegelt tahtsin öelda, et viimasel ajal toimub nii palju asju, et no töesti ei tea, kas nutta või naerda. Pigem ma kaldun naeru poole, sest ma siuke imelik.

Praegu on laupäeva õhtu ja ma ei oska midagi teha.Tahaks täiega välja, aga mai jaksa riideid vahetada. Irw, mõtteid on jõhkralt palju, seepärast ei oska isegi siia midagi kirjutada.

Neljal viimasel päeval on jõhker valu olnud kuklas ja lõuas, no lihtsalt headshot ma ütlen. Aga praegu pole eriti midagi, seega tahaks täiega möllata ja hüpata, tiirelda, karata, hundirattaid teha ja lihtsalt valjult tänaval laulda ja kõiki kallistada.

Homme teen postituse meite munadepühadest või lihavõtetest või kuis iganes keegi neid ka ei kutsu. Ja ma nats muutsin design'i ka jälle, sest ma jälle tüdinesin ära sellest eelmisest.Tegelikult päris kahtlane post, right?







Kommentaarid