Paranormal 3

Üle pika aja pole mul kodus olnud parakat, aga no eile öösel tuli ta jälle. Mäletan, et jäin magama, kuid ärkasin korraks üles, sest tundsin raskust ja vist isegi hingamist enda juures ? Ja nagu filmis, ärkasin suure hingamispahvakuga üles. Okei, see hetk oli ära, kuid ma olin siis poolunine ning ei teinud sellest eriti välja. Jäin uuesti kohe magama, sest ilge uni oli ja tekk oli ka niiii pehme ja mõnus. Järgmine sekund oli juba aga see, et pilt oli  täiesti sama nagu peaks laivis olema, aga no see ei olnud ju live, sest selle hetkel (nagu ma enne ka öelnud) keha magab ja aju on üleval. Nägin ka telekavalgust, kuid ei seletand välja mis seal toimus, pmst aint valge oli. Lol, kes aru ei saa, siis tegelikult mai näe päris pilti, silmad täitsa kinni ikka :D. Aju teeb selle reaalpildi. Siis tuli ilge hirmu-ja paanikahoog peale.. ma olin külili btw ja siis tunnen kuidas keegi tuleb mööda selgrooga üles kõrva juurde, tundsin kuidas keegi katsus ja kavatses midagi teha, ma vist nägin isegi töeliselt jõledat nägu...see vist oligi painaja.. Siis ma omaette ütlesin, et ta ei tee midagi, ta ei tee midagi, see on ainult mingi kujutis, see on ainult minu peas, peas, peas.. korrutasin ja rääkisin seda, sest lugesin kuskilt, et sellest lahti saada, peab näitama, et sa ei karda teda.. tundsin jälle hingamist ja tugevat jõllitamist mu näkku, üritasin isegi appi igaks juhuks karjuda, aga kust sa sellega.. sellel hetkel häält ei ole, vaid aint väike kähisev heli. No juuudas, korrutasin edasi veel, et see on aint minu peas, peas ja siis see läks ära ka.. ning hea oli olla jälle, aint süda puperdas täiega. Keerasin teise külje, sest see vist pidi ka aitama. Enne ma jäin teist korda samasse asendisse magama.. aga oh seda õudust ma ütlen ! Aga see hirmutunne on ikka kohutav sellel ajal, kohutav ! Ja see ka jube, et ei saa liigutada ning lihtsalt pmst passid, et see mööda läheks. Deam, ma peaks selle augu üles leidma, kust kohast see vend sisse tuleb mind hirmutama.. vanarahvas ütles, et luupainaja tuleb seinaaugust..

Kommentaarid