miks nüüd haige

Jäin nädala alguses haigeks, külmetasin vist, sest öösel hakkas pea valutama ja kurk kipitas, nohu tuli ja keha oli hästi nõrk. Päris körge palavik oli ka. No siis oli küll, et kas töesti praegu on seda vaja :O Praegu on koolis viimased nädalad, aint kuu aega veel vaja seal käia, siis eksamiperiood ja siis kooli löpp. Ja ma jään haigeks -.- Ning mis kõige hullem, ilmad läksid ka automaatselt igapäevaselt ülikauniks, ma lihtsalt vaatan aknast välja ja ahhetan. Läheksin kohe rulluisutama, kaugemale jalutama või sügikale jalkat köksima, ainult et ei oleks toas! Öppida proovin ikka praegu kodus, et maha ei jääks, eile käisin paar tööd ka tegemas, siis kergem olla. Praeguse seisuga vaja järgmine nädal aint musa ja 2 kirjanduse tööd ära vastata. No loodan, et läheb kenasti. Homme tahaks kindlasti kooli minna, seega täna täiega ravin ennast lihtsalt. Ma ei saanud teisipäeval haiguse pärast laulupeo eelvooru ka minna, mase, nüüd kuulan arvutist nsm neid laule. Tegelt ma täitsa ootan Laulupidu, sest see nii awesome üritus, masssiivne ja kõik see võimas hääl, mis laulukaare alt kölab ja, goosebumps  noh:d Ja muidugi Mannaka 18 ka sel ajal.
Suvi on ikka täiega vallutanud mu mõistuse :D. Tahan päikest lihtsalt nii väga, merd ka!
Ps! inimesed on oma blogid täitsa ära unustanud või siis töesti pole aega kirjutada, nii kurb :( samas ma ka eriti ei jõua.
Nautige teie siis päikest minu eest ja tehke sporti!






Kommentaarid