Eastersz

No päikselisi pühi kõigile ! Tõesti päikseline on olnud, ulme lihtsalt :D ja veel jumala lampi, alles oli see lume crap terve maa täis, nüüd täitsa suvi. Mis munadepühadest siis, tegelt mai oskagi midagi kirjutada, sest mul on pilte ja eks pildid räägivad enda eest. Sõime, sõime ja sõime, kaunistasin ühe muna ka ning see vist kõik v. Hea oli lihtsalt päev rohkem puhata ja kusjuures pole seda räiget peavalu ka olnud. Ehk kerge tõestus, et kool tekitab ikka tösist pinget pähe ja üldse kohutavat stressi.

Täna käisin jalkat mängimas, no niivörd-kuivörd mängimas, sest nii palav oli ja pisikeste põnnidega on veits raskem mängida. Nendega oli pigem fun fun. Vessz kogu aeg karjus, sest ta oli mooga tiimis ja ma panin jällle väravast mööda, mis siis et ta ise teises väravas karjus ja mind ainult emotsionaalselt aitas :d Aga vähemalt sai päikest nautida ning hiljem kömpisin tund aega koju :D. i want more sun.

Eile oli üks väike rulluisu ring ning G'ga tsill meil. Rahulik laupäev. Ja andsin meestele peksa ka..:D. Suht karm olen küll tglt.
Aa btw, reedel olime kauri juures ja siis ma sain pokkeris teise koha; kolmest osavötjast  :D. Seal sai nzm juttu räägitud.
Tahaks midagi mönusat pikka siia kirjutada, aga pole lihtsalt mingit head juttu ega mõtet, mida siis siin arutada. Aga küll mul varsti tuleb, siis plärisen.
Muidu üks asi on, aga eks siis räägin, kui asjad liikuma hakkavad, KUI hakkavad ;D.
Homme Unimäele ka, ple enne kuulnud sellisest kohast Saaremaal, aga eks siis näeb. How funny is that?

Be aWesome








Kommentaarid